Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vi gider ikke

Startet af lussingen, 30. Januar 2010, kl. 20:22

lussingen

Jeg har i løbet af dagen forsøgt at få taget nogle billeder af vores kære dyr. De har dog vist sig at være knap så samarbejdsvillige :fnis:

Minnie er ikke helt tilfreds med at blive fotograferet :fnis:

Speedy søger dækning under kommoden

Speedy forsøger at gemme sig i kradsetræet :S

Her er han kravlet under tæppet :X

Her overvejer han at lave en "spiderman" direkte op af væggen for at slippe for kameraet :fnis:

Minnie lader som om hun sover

Og her er så beviset på, at en ilder sagtens kan smile /grine :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Åh nogle helt herlige billeder af nogle dejlige ildere. Nå så de gad ikke blive fotograferet.. :lol:
Det er bare så typisk, at de ikke vil det samme som os.. Så sid da stille for søren da.. :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Ann: Jeg har virkelig forsøgt at bestikke dem med alt muligt lækkert, men nej tak, de gad ikke. Gamle Muddi og Inani gad ikke engang at komme ud :X Og de tre andre gjorde alt for at flygte :fnis:
Ligeså snart jeg havde lagt kameraet væk, så kom de alle frem og ville gerne ligge og putte og nusses :S
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ja ildere er ikke dumme. :lol:
Det er bare ikke skide sødt af dem, de kunne da godt være bare lidt samarbejdsvillige, bare engang imellem.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Citat fra: lussingen Dato 30. Januar 2010, kl. 20:22
Jeg har i løbet af dagen forsøgt at få taget nogle billeder af vores kære dyr. De har dog vist sig at være knap så samarbejdsvillige :fnis:

Speedy søger dækning under kommoden

Super dejlige billeder.... :ja:
Men vi forsøger jo stadigvæk at lære en masse og vi sidder og kigger på speedys aftegninger i hoved... Øhhh hvad hedder de?? Altså aftegningerne...

Anne

Gode billeder du har fået taget på trods af usamarbejdsvillige dyr. Lidt tarveligt af dem at de ikke lige kunne sidde stille et øjeblik.

lussingen

Ilderbanden: Speedy er mørkt vildtfarvet. Jeg ved ikke hvad man kalder hans aftegninger i hovedet... Måske har han en C-maske? Jeg er ærlig talt ikke helt inde i farver/aftegn :fnis:

Anne: Tak for de søde ord. Nej, de var overhovedet ikke samarbejdsvillige :fnis: Men jeg gør et forsøg igen i morgen :dans:

FerretParadise

Jeg vil så ikke kalde det en aftening, men en maske.  ;) I min verden må ilderen ikke have aftegninger i hovedet.
Og det er en "C" maske han har, ihvertfald efter hvad jeg har fået afvide af en tysk dommer.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Citat fra: FerretParadise Dato 30. Januar 2010, kl. 21:02
Jeg vil så ikke kalde det en aftening, men en maske.  ;) I min verden må ilderen ikke have aftegninger i hovedet.
Og det er en "C" maske han har, ihvertfald efter hvad jeg har fået afvide af en tysk dommer.

Tak for svaret, og undskyld at vi ikke lige kaldte det maske... :-$ .. Men det skal ikke ske igen... :P .. Man lære jo noget nyt hver dag herinde.

FerretParadise

Citat fra: ilderbanden Dato 30. Januar 2010, kl. 21:14

Tak for svaret, og undskyld at vi ikke lige kaldte det maske... :-$ .. Men det skal ikke ske igen... :P .. Man lære jo noget nyt hver dag herinde.
Ej nej nej. Det skal du da ikke undskylde for. Nu bliver jeg jo helt flov.  :-$
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

så otroligt söta!! älskar bilden där speedy poserar!

AlisVolatPropiis

Om de vil eller ej...så slipper de ikke udenom at de er ret så smukke motiver :D dejligt at se dem som altid :D

Amazing Ferret

Se så har jeg også lært noget nyt  :fnis: Så har min Lina også en C maske - godt at vide

lussingen

Tak for de søde ord.

Ann: Nu du siger det, så kan jeg godt huske, at det med C-masken har været oppe før. Jeg mener det var Zefyr du sagde, der også havde en C-maske?

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 31. Januar 2010, kl. 08:14
Tak for de søde ord.

Ann: Nu du siger det, så kan jeg godt huske, at det med C-masken har været oppe før. Jeg mener det var Zefyr du sagde, der også havde en C-maske?
Ja du husker rigtigt.
Det er Reinhard Hess der har fortalt mig, at Zefyr har en C maske.
Om den slags maske så bliver kaldt noget andet i andre lande end Tyskland, det ved jeg ikke.
Ann Hillerslev.