Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mit øre

Startet af FerretParadise, 31. Januar 2010, kl. 13:50

FerretParadise

Pga plageri fra Trines side, viser jeg her et par billede af mit øre.
Igår var jeg inde og få skiftet smykker i 2 af mine piercinger, og ja, det vil Trine gerne se et billede af.
Jeg ved godt at de endnu ikke er færdig helet, og min rook og anti helix stadig er hævet.
Og grin bare af mit garn, jeg har lige været ude i et lorte vejr... :lol:



Ann Hillerslev.

Starshineferrets

holy crap! Det var faktiskt snyggt... även om det ser ut att göra OOOOOONT :s

FerretParadise

Tusind tak. :)
Det gør ikke ondt.
Jo i onsdags havde jeg ondt i det, da var min rook meget hævet.
Men ellers har jeg ikke rigtig mærket noget til det. :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

insane woman :s

Men ok.. jag har faktiskt själv haft litev piercingar innan, och det gjord efaktiskt inte så ont. förutom att jag fick komplikationer av den ena. Men nu har jag bara kvar den i naveln ;)

Bawa

Waauw! Hvor ser det bare godt ud Ann!
Det klæder dig sgu :ja:

cibatuchsi

hvor er de bare blevet endnu federe efter du har fået byttet smykkerne ud...

FerretParadise

Mange tak. :)
Jeg er simpelthen bare så glad for dem, og er lidt irriteret på mig selv over, at jeg først har fået dem lavet nu.
Ann Hillerslev.

Emils far


AlisVolatPropiis

Weeeeeeeee...kæft hvor ser det bare vildt ud....FEDT..men også vildt :D det klæder dig bare sådan :D

*GGG* Ivan siger "kæft ann" og ryster på hovedet -med et smil på læben :P

FerretParadise

Jeg elsker bare min industrial.. <3

Tak Trine og Ivan.. :)
Ann Hillerslev.

Line

Det ser bare knald-godt ud :D

KariN

Det er simpelthen SÅ fedt til dig Ann :D det ser helt kano ud nu hvor du har fået den rigtige stav i :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Namilla

Det ser rigtigt godt ud!... jeg har også haft en antihelix, men den ville simpelthen ikke gro sammen, så jeg endte med at tage den ud...håber det går bedre med din!

FerretParadise

Citat fra: Namilla Dato 31. Januar 2010, kl. 19:13
Det ser rigtigt godt ud!... jeg har også haft en antihelix, men den ville simpelthen ikke gro sammen, så jeg endte med at tage den ud...håber det går bedre med din!
Åh det håber jeg da også.
Ann Hillerslev.

PiaLyng

jeg synes det virkelig flot og klær dig godt :D!