Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvad gør i?

Startet af Tazz, 5. Februar 2010, kl. 19:48

Namilla

Tazz: Det var heller ikke dig det var henvendt til, men Lea som skriver at hun vil køre læreren psykisk ned... hvilket jeg synes er en ekstrem dårlig ide...

futte´s

Hmm! Den duft er ikke det bedste at slæbe med på job ect., men efter at mine 3 engle ikke fik lov at lege med vasketøj hjalp det en del.
Den gamle sure gulvklud er højt elsket og det var det beskidt vasketøj også, men nix nu er det forbudt.
Får de alligevel lov så undgå acryl og lign. kunststoffer. Fuute, dusen og stump´s ejer

Tazz

Altså vores får ikke lov til at lege med tøj eller noget, men selvfølgelig når man holder dem, eller de sidder og nusser, så kommer de jo i berøring med vores tøj..

Ved ikke om en steriliseret tæve lugter mindre end en der ikke er..
Tøsen er jo først lige blevet fixet i fredags.. ??

AlisVolatPropiis

Ehmm...hvad jeg gør...jeg prøver så vidt muligt at vaske mit tøj inden jeg går ud af døren...vasker et sæt af gangen....
alt efter hvem jeg lige skal se.....egentlig ville jeg SÅ gerne kunne sige "jeg?! -jeg skider på om folk syns mine dyr og jeg lugter af dem for så slemt er det er det heller ikke" og en del af mig synes det, men der er sgu også tidspunkter hvor det bare ikke er så hensigtsmæssigt. De fleste kan dog ikke lugte mine dyr på mig....men nogle kan...og så vasker jeg blot et sæt tøj og går ud af døren :)

Evt så vask tøjet og sørg for det ikk er det mindste fugtigt, og smid deet så i en sæk i lukkr ordenligt....

Ellers så skid på hende læreren....det er jo ikke din skyld hun er sippet...