Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

muligvis nyt navn !

Startet af Thomas klausen, 3. Marts 2010, kl. 19:40

Thomas klausen

som alle ved har jeg fået caramel  :dans: men det navn er ikke lige noget jeg ønsker hun skal have da jeg ofte tager hende med i brusen og der inde må hun ikke gå selv selvom hun gerne vil og så jeg så bliver krasset og begynder at tale til hende og dermed bruger hindes navn bliver der ofte kikket en del  :-$ og så syntes jeg ikke navnet passer til hinde.
Hun elsker at butte og sove nogen der har nogle forslag ??
er selv helt blank

Malene

Hvad med Caramella? Så kan du kalde hende Mella :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Peewit

Snorkfrøkenen.. Ligesom Mumitrolden..
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Thomas klausen

hehe. malene det ikke en helt dum ide men nu får vi af se om der er andre der vil være med

mette11

Du kunne også bare forkorte det til Cara...

Thomas klausen

lige en ting til vi har fundet ud af det sjovt at stjæle cigeratter lige indtil man får skældud

Shamua

- Chika
- Chilli
- Kira

eller er der en god hjemmeside her med navne :)

http://www.20000-names.com/

Vh. Marianne

Maria Amanda

Hvad med Setsu?
Det betyder "at stjæle" på japansk og det lyder da ret nuttet.. :fnis:

Eller måske Neru, Nenai eller Neyou?
Det er forskellige bøjninger af "at sove" på japansk. :)

(Ja, jeg er glad for japan... :-$)

Namilla

Jeg har ikke noget forslag til navn, da jeg synes du skal vælge noget der har betydning for netop dig... men ildere har altså ikke god af at blive badet mere end aller allerhøjest nødvendigt... og hvis nu netop kradser dig for at komme ned, så tyder det jo på, at hun ikke bryder sig om det...

Thomas klausen

Citat fra: Namilla Dato  4. Marts 2010, kl. 17:50
Jeg har ikke noget forslag til navn, da jeg synes du skal vælge noget der har betydning for netop dig... men ildere har altså ikke god af at blive badet mere end aller allerhøjest nødvendigt... og hvis nu netop kradser dig for at komme ned, så tyder det jo på, at hun ikke bryder sig om det...

hvor kom det med badet ind??? jaa jeg spøger bare. grunden til hun ikke må komme ned er fordi hun ikke må gå selv der inde så kan skam godt forstå hun vil ned og se meeen jeg tror bare hun må lære at der inde er hun nød til at blve oppe hos mig

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hmm tror det er fordi du har skrevet brusen og du jo nok mente at du tog hende med i brugsen!
Det er nok der misforståelsen ligger!

Namilla

aha, ja jeg troede jo du mente bruseren... men lad være med at tage hende med i supermarkedet... det er altså egentligt lidt klamt... man må jo heller ikke tage hunde med derind...

Thomas klausen

nååår ups :-$ . jeg finder det ikke klamt og på tanken står ejeren selv og siger nåårr hvor er den sød og har faktisk ikke hørt andet og der er ikke nogen der er sure over jeg har hende med så hvad det angår er der ikke noget, og hun syntes det dejligt med en gå tur så kan man jo lige så godt tage de små ting med der mangler  :dans:

Stubba

Citat fra: Namilla Dato  6. Marts 2010, kl. 12:45
aha, ja jeg troede jo du mente bruseren... men lad være med at tage hende med i supermarkedet... det er altså egentligt lidt klamt... man må jo heller ikke tage hunde med derind...

jeg vil også give Namilla lidt ret. Det er lidt ulækkert at have en ilder (og en kat, hund, hamster ... for den sags skyld) med i en butik, hvor der bliver solgt fødevare. der vil altid være nogle som synes den er sød at have med, mens andre væmmes ved det. men jeg mener faktisk at der står - ved en brugs m.m. at man ikke må have dyr med derind? :) også selvom nogen gør det.

Men jeg synes det er fedt at du går med caramel! :) og tanken kan jeg måske bedre forstå, idét de primært ikke sælger madvare men andre ting. :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Namilla

Det er fint at gå tur med ilderen... jeg havde også mine ildere med på biblioteket hvis jeg bare lige skulle aflevere eller hente en bog... men ja, som Rofus siger, et sted hvor der er fødevarer, det synes jeg er uhygiejnisk... frugt og grønt ligger jo frit fremme... En tankstation er lidt noget andet, da deres primære udvalg er nonfood...