Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Lille photosession med Joa og My

Startet af Anne, 5. Marts 2010, kl. 19:07

Julie

#15
såååå flotte dyr - men det ved du jo godt :P

AlisVolatPropiis

Sikke nogle dejlig tøser altså....og super billeder :D Jeg kan også helt vildt godt lide det sidste billede af mor-hvalp forholdet der har udviklet sig lidt omvendt hos jer :lol: <3

Sølvsten

Hvor er de søde Anne. Jeg er helt vild med My hende vil jeg gerne nusse en dag.

KariN

Det er nogle dejlige billeder af dine piger Anne :D Og ja det sidste billede siger mere end 1000 ord :D

De er lækre de to skønne tøser :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Shamua: tak :) jeg synes selv my er pænere lige nu, men det er fordi My er i lækker vinterpels og Joa er i sommerpels.

Sara: mange tak.

Julie: jep :P Men jeg vil stadig gerne have dte at vide så meget som muligt af andre :lol:

Trine: tak :) det billede betyder altså også noget særligt for mig. Desværre er kvaliteten på det ikke så godt, ellers ville jeg have haft det op at hænge herhjemme, men jeg må lige se hvad jeg kan gøre for det i photoshop.

christel: tak :) Det håber jeg du får muligheden for!

Karina: 1000 tak :D

Malene

Sikke nogle fine tøser du har :D Jeg har altid haft et godt øje til My. Almindelige vildtfarvede er så undervurderede :love:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Tak Malene :) Jeg bliver altid så glad for når My får ros. når vi har været nogle steder er det jo altid de andre der har fået beundring, og det samme med Joa nu. Som du skriver så er almindeligt vildtfarvede meget undervurderede, men det kan nu engang være en utroligt smuk farve, og selvfølgelig synes jeg selv at My er en af de pæne :)

RockaHulla


chrosser

kæft, de er nuttede..:):), man får helt lyst til flere......................:-|

Anne

Rockahulka og chrosser: jeg ved ikke hvorfor jeg ikke havde set jeres svar, men tak til jer beggen for rosen af mine små :)