Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Cerulean på gåtur

Startet af Malene, 26. Marts 2010, kl. 19:55

Julbert

Skøn skøn fyr! Der er lidt bamse over ham synes jeg.. han ser rigtig dejlig ud! :)

Barky

for fanden Malene...

HAN ER SÅ FLOT!!!

og du har fået taget nogen virkelig søde og sjove billeder af ham. Man kan se hans ansigtsudtryk, og man kan se at han nød det meget.. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

tzari

Ej hvor er han blevet dygtig og flot  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

KariN

Det ser da ud til at i rigtig har hygget :D

Dejligt at han ikke blev bange og selv nød at gå :) og ja jeg er enig med de andre, han er virkelig en flot ung mand :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Gode billeder! Det ser ud til i har haft en rigtig dejlig tur :)

Malene

Tusind tak allesammen! :D

Julie Stuhr > Han er meget lysere i hans vinterpels end sommerpels, men han ser lidt ekstra lys ud (specielt i hovedet), fordi kameraet er dumt :fnis:

Julbert > Ja, han er min store bamse bjørn :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

NemoToft

Wauw. Han er smuk. Gode billeder.

Starshineferrets

åhh jag har ju helt missat den här tråden! *skäms* Söta söta Cerulean! Hela familjen vinkar till dig, och hälsar att de är sååå imponerade över hur duktig du har blivit på att promenera!

Malene

NemoToft > Tak! :D

Starshineferrets > Jaa, han er sådan en dygtig dreng :D Det kunne hans søstre godt lære noget af ;)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Starshineferrets

ja det behöver de verkligen! ni får komma hit och hålla kurs!

Sølvsten

Hold op hvor er han flot! Jeg er helt vild med billedet hvor han tror man ikke kan se ham, men det kan man og han er bare lækker.