Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

My og Joa - nu med lammeskind

Startet af Anne, 31. Marts 2010, kl. 22:31

Starshineferrets

Såå fina bilder! Älskar bilden där my räcker ut tungan!

lussingen

Fantastiske billeder Anne! Du har simpelthen nogle rigtige charmetrolde, de er altså ikke til at stå for <3 Dejligt at se de er glade for deres lammeskind. Herhjemme er det også et hit.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Soelberg`s SUN ferret


ja My er godtnok meget fotogen  <3. Hun forstår at poserer helt rigtigt  :ja:
Elsker Joa`s mørke farve  :-$

mette11


Sølvsten

Suk suk suk. På billede nr 3 af My siger hendes øjne  altså at hun vil være kæreste med Leo. De kunne blive et kønt par.

Anne

Malene: ja jeg synes det gør sig ret godt som baggrund ift et tæppe som jo folder, og på samme tid så bliver lyset afbøjet på en lidt sjov og tilfældig måde.

Sara: Tak, ja tungebillederne er ret søde. Det er fordi jeg giver dem olie når vi tager billeder, så får jeg mange tungebilleder, men det er jo kun et plus, tungebilleder er søde :)

lussingen: ja det er virkelig et hit. De vil gerne "svømme" på det og stikke hovedet ned i det, det er åbenbart sjovt.

randi: mange tak :D Ja my har med årene lært at når man bliver stillet op på en stol og holdt olie hen foran sig, så skal man ikke abre vende røven til og skride ligesom Joa gør..!

Mette: ja! Tak :D

Christel: hvornår var det leo flyttede herhjem?

KariN

Åh hvor ser det lammeskind bare dejlig blødt ud :D og ja det klæder dine piger Anne ;)

Super dejlige billeder af de to smukke ilder tøser :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A.C

Sikke nogle flotte billeder af flotte ildere  :P

NemoToft


Anne

Karina: tak skal du have :) Det er også meget blødt!

A.C. tak :)

Nemo: :)