Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Jezebel

Startet af FerretParadise, 2. April 2010, kl. 13:56

FerretParadise

Mini fotosession med Jez. Hun tog vist det hele med stor sindsro. :lol:

Ann Hillerslev.

Starshineferrets

HAHAHA vilka underbara bilder!!  Nummer 2, 3, & 4 är ju helt underbara!

Julbert

Haha, hvor er de skønne de billeder - man må sige hun tog det meeeget stille og roligt ;)
Men det er nogle dejlige billeder, hun ligger bare og hygger sig i solen kan man se.. herligt!

Sølvsten

FerretParadise

Mange tak. :)
Ja hun er nu en sød lille pige hende Jezebel. :) Jeg synes hun ser så dejlig ud der hvor hun gaber. :lol:
Ann Hillerslev.

Shamua

Åh hvor er hun fin.. Hun hygger sig rigtigt :)

Vh. Marianne

FerretParadise

Ja hun gad bestemt godt, at jeg tog billeder af hende. Det kunne jo være at madmor gav lidt olie bagefter. :fnis:
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Dejlige søde milde Jez -så smuk som hun er god :D -Billede to er helt herligt :D

FerretParadise

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  2. April 2010, kl. 16:09
Dejlige søde milde Jez -så smuk som hun er god :D -Billede to er helt herligt :D
Jeg synes hun på det billede ligner en forkælet unge der vil ha sin vilje.
"MOOAARRR jeg vil ha det slik."
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

:lol: :lol: :lol: -syns du? jeg synes mere hun ligner mig når der er rosenkål -rækkende hånden frem og sige neeeeeeeeeej addddr bvadr!!!! med passende grimasse :lol:

lussingen

Åhhh søde smukke pige <3 Hvor ser hun altså bare kær ud!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato  2. April 2010, kl. 16:54
Åhhh søde smukke pige <3 Hvor ser hun altså bare kær ud!
Jezebel siger tak. :)
Ann Hillerslev.

KariN

Åhh hvor er hun dog skøn på de billeder :D eller ja det er hun jo altid, men de er virkelig søde :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Citat fra: KariN Dato  3. April 2010, kl. 12:02
Åhh hvor er hun dog skøn på de billeder :D eller ja det er hun jo altid, men de er virkelig søde :D
Tusind tak Karina. :)
Ann Hillerslev.