Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mono hvor er du?

Startet af Emils far, 21. April 2010, kl. 21:35

Katrine

hvor trist  :(
XXX for at du finder ham igen
Ildere: Loppen & Bamse

ilderhjemmet

hvor forfærdeligt for både dig Lars og Mono, vi krydser poter og fingre med mere mange tanker fra alle os
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

katja

jeg krydser finger for han kommer frem, jeg ville gerne hjælpe dig med af lede efter ham, men ved ikke hvor du bor,

håber han snart kommer hjem til dig, og alt igen bliver godt
ejer af 7 dejlige trolde,

FerretParadise

Lars bor langt ude i skoven, i Norge.
Ann Hillerslev.

Emils far

Mono er endnu ikke blevet fundet. Jeg har kigget ved den lade i dag, og det er ikke rørt hverken mad eller vand, og der er ingen spor efter ham. Enten så er han løbet videre eller så er han så skadet efter det hundebid at han har gemt sig for at dø. Jeg klarer ikke at lede mere, for det er så mange muligheder for ham at gemme sig.
Mirakelet er hvis det er nogen som ser ham og så ringer mig, men ja, det vil være et mirakel.
Lige nu er jeg så langt nede at jeg må lave noget som får mine tanker i en anden retning, tage godt af de 2 som er her, og ellers prøve at finde glæde i de små ting. Lige nu er det meget svært, og jeg har vanskeligt for at se så langt fremover....

Tusen tak for trøstende ord....de har virkelig hjulpet.

mvh.
Lars

Barky

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige Lars.... Jeg er bare så ked af det på dine vegne... :'(
Jeg håber hver dag at der er nogen der ringer og siger at de har fundet ham, eller at du poster et indlæg om at du har fundet ham.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Lena og Peter

Hvor er det bare trist det hele...  :(    Vi følger med dig og håber du får det bedre med tiden..

De bedste tanker fra os,,,

mo-cheri

jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan du må ha det. -det må være forfærdeligt. :(

jeg håber så meget at der stadig kan være en lykkelig ende på det her...

har i ikke spor hunde deroppe?? -som måske kan vise vej. eller en retning....