Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

min dag i dag

Startet af cibatuchsi, 11. Maj 2010, kl. 17:59

Charlotte

Det kan være hun sætter sig så langt væk fra dig som hun kan komme? Men ja, hun burde lige blive sat på plads verbalt så hun ikke køber flere dyr og laver det nummer igen.  :(
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Snabeldyr

nogle mennesker falder for det nuttede og skønne i dyr uden at sætte sig ind i dem... det er synd sådan noget

godt at du havde plads til 1 plus 9 ilder
Stealing our hearts, then our sanity

lille_jill

stakkels lille tøs :(

Godt at Anaya var taget ud af avl i år.. ellers havde i da haft et rend derhjemme nu.

Sølvsten

Citat fra: lille_jill Dato 11. Maj 2010, kl. 20:56
stakkels lille tøs :(

Godt at Anaya var taget ud af avl i år.. ellers havde i da haft et rend derhjemme nu.

Med Ciibatuchis sind havde de nok også klaret den.

cibatuchsi

må nok indrømme jeg nok var endt med nerverne uden på tøjet så....gg     

KariN

Hvor er det godt for hende at hun er kommet hjm til jer, Jeg krydser alt hvad jeg kan for at de små og hende klarer den :) Super fedt at du er så åbenhjertet Daisy at du bare uden videre tog dem til dig.
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Det er så forfærdeligt nogle mennesker er sådan overfor deres dyr. Jeg fik engang et spørgsmål om ildere ik var sådan nogle dyr, man skulle have en uddannelse for at måtte have. Nogle gange så lyder det faktisk som en rigtig god ide..
Håber hun klarer den..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

cibatuchsi

hvis vi ikke havde haft plads til hende, så havde hun fået ekstraburet vi har i kælderen. for plads kan man altid finde. :)

tzari

Tillykke med den nye pige. Hvad hedder hun og må vi se billeder af hende er da nysgerrig efter hvordan hun ser ud. :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

cibatuchsi

hun hedder snehvide. billeder skal der nok komme men ikk før hun er faldet til. vil ikk stresse hende mere end højst nødvendigt

Shamua

Tillykke med Snehvide og de 9 små dværge  <3
bare ærgerligt at det skulle være under sådanne omstændigheder. Super godt at i tog hende til jer, krydser fingre for at alt går efter planen  :)

Vh. Marianne

Black Diamond

Ej en historie :( Godt i fik hende væk derfor. Og sikke et sødt navn til en albino :love:
Tillykke med dem.. I får da noget at se til  :fnis:

FerretParadise

Er det ikke snart tid til et billeder af Snehvide med hvalpene? ;)
Ann Hillerslev.

Black Diamond

iiiiih ja, må vi ikke se nogle pæne billeder.
Du ved ingenting om faren vel?

Lena og Peter

Ja... NU har vi altså ventet længe...  :ja: