Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Legedag hos Mette11

Startet af Barky, 17. Maj 2010, kl. 19:18

Barky

Tak skal i have for rosen af billederne.. Men de tager jo altså nærmest sig selv med et godt kamera. *G*

Anne - helt klart du skulle have været der, men jeg kommer bare med til sommer så. :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

CitatHaha Julia jeg havde allerede givet mette hatten men fint at du også gjorde det  Det ser hyggeligt ud og alle jeres ildere er meget smukke. jeg glæder mig til at få min egen sigikopi, og fortryder at jeg ikke fulgte mettes råd og spændte mig selv fast til en raket så jeg kunne have været med.
Ja det havde du, men jeg vidste jo ikke hvad jeg skulle bruge den til...men nu er den i brug hele tiden!!! Han er meget glad for den og vil slet ikke have den af igen...
Det kunne virkelig være et interessant syn med dig på en raket!!! Og så to ildere også med små rumdragter!!  :dans:
Men ja...nu er der jo sat en dato for hvornår du kommer herover...og hvis du ikke kommer, ja så beholder jeg bare Sigi-kopien!!! HAHAHAHA... :dans: