Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Fantasy Ferrets Udstilling

Startet af Shamua, 17. Maj 2010, kl. 22:45

AnneME

de sidder vel os og gør det selv i hånden :) så tror jeg godt det tager lidt tid.  :lol:


lille_jill

jeg glemte det. er der stadig plads?

Shamua

Skynd dig at meld dig til.. aner ikke om der er pladser endnu :)

Vh. Marianne

lille_jill


Shamua


Vh. Marianne

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

PiaLyng

Har fået 4 pladser :) Glemte dog lige den sidste I)! Så håber Tubo også får en plads.

tzari

har intet modtagt endnu og sendte afsted nøjagtig hel. Forslag til næste år: En kvittering på mailen er modtaget bare så man ved den er ved at blive behandlet ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Citat fra: tzari Dato  2. September 2010, kl. 00:32
har intet modtagt endnu og sendte afsted nøjagtig hel. Forslag til næste år: En kvittering på mailen er modtaget bare så man ved den er ved at blive behandlet ;)

Der var sikkert mange som sendte deres tilmeldning afsted klokken hel, så kan være du får en kvittering i morgen ;).
Alt kan ikke ske 1.2.3

KittAnderson

Jeg glemte det. :( Der gik Ikea i det :(

så jeg fik først tilmeldt nu. håber jeg får pladser.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Amazing Ferret

Der er ikke fyldt helt op endnu  :)

Stubba

Citat fra: tzari Dato  2. September 2010, kl. 00:32
har intet modtagt endnu og sendte afsted nøjagtig hel. Forslag til næste år: En kvittering på mailen er modtaget bare så man ved den er ved at blive behandlet ;)

Heej. Det er mærkeligt :s .. For vi har sendt dig en mail og den ligger i 'afsendte'. Men vi sender dig lige en igen nu her :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

AnneME


Shamua

Pga. for få tilmeldinger til Fantasy Ferrets Udstilling, er vi desværre nødt til at aflyse udstillingen d. 30.04.2011 .

Folk der allerede har betalt vil få yderligere information via e-mail.

Vi beklager meget for ulejligheden.

Mvh. Fantasy Ferrets Udstillingsteam

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ØV bøv hvor er det dog ærgeligt :'(