Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Emmas A kuld- liv og glade dage.

Startet af Dark Crystal, 20. Juni 2010, kl. 08:25

Dark Crystal

Havde Emma problemer med at styre de små før, så har hun bestemt et problem nu. De er alle vegne, og hun kæmper en kamp for at holde styr på dem.

Hvalpene bliver så 5 uger i dag. Og de har næsten fået øjne alle sammen nu. Vi mangler lige Anubis så er de der alle sammen.
De er begyndt at båtte lystigt når det er sjovt. Der er virkelig meget sjov i gaden nu.
Dog ikke for stakkels Emma der bestemt ikke bryder sig om at hun ikke kan holde styr på dem.

Dagene er gået meget hurtigt. De fik øjne alle 4 piger inden for 3 dage.

Her er de små hvapser.

Pige 1: Cleopatra Aysiha. Vores blide og kærlige pige. Elsker menneske kontakt, og har allerede nu tegn på at blive en sød og rar pige. Hun ved ikke noget bedre end at ligge i arm og kigge ud på "landskabet". Sidder bare helt stille der og slikker vores finger og kigger på hvad vi laver. Hun vil være med når vi laver noget. Og sidder lige så stille og følger med i alt







Pige 2:Nefretiti Angel. Hun er en sand engel. Navnet passer så godt til hende. Igen en stille og rolig pige med et stort hjerte for mennesker og sin Mooooar <3
Angel er blid og meget kærlig. Hun er en rigtig møsse pige og hun kan slet ikke stoppe igen. Hun er ikke så vild med vilde lege og plejer at hoppe ud af kurven når de andre er vilde. Så kan man nemlig får tid til at undersøge kravlegården og lege med hendes elskede elefant. Den har den der sjove klokke inden i, og den er altså SJOV!!









Pige 3. Kiya Anilla

Kiya er vores kælegris. Hun hænger på os næsten lige så meget Aysiha giver lov til det. Kiya er meget selvstændig end Aysiha og Angel, der er tryghed søgende som et ondt år. Og hun går ikke i vejen for at banke de andre. Men hun er også en kælegis. Om aftenen når vi ser tv eller jeg sidder ved computeren så ligger Anilla generelt på mig hver gang. Hun elsker nus og søde ord. Hun ved ikke noget bedre end at få nusset øre. Og hun falder til sidst i søvn og sover i mine arme. Hun er en blid og kærlig pige, men dog med en smule krudt i måsen.









Pige 4:Ancksunamun Anike. Vores lille krudtugle. Får smilebåndet op i alle der ser hende. Hun elsker at lege og te sig. Hun elsker at undersøge alt, og at lege med de andre.
Anike er dog også en lille kælepige. Tager man hende op så bliver hun stille og rolig lige med det samme. Hun elsker kontakt og er utrolig kontakt søgende. Når vi kommer tæt på buret hvor de står, kommer Anike lige med det samme for at se om vi nu ikke liiiige kommer og tager hende op. Men netop anike er svær at holde styr på. Hun vil gerne på opdagelse, efter en 5 sek. nus. Nu skal vi lege og havde det sjovt. Far er især den elskede her. Han er god til at lege og er ikke bange for at blive bidt når de leger. Og så går legen.
Anike er også glad for legetøj, og også vores lyserøde elefant <3 gør lykke her.







Dreng 1. Ramses Anubis. Ballademageren over alle. Han er en strid banan. Og han er en hyler. Går tingene ikke lige efter hans hoved, begynder han at hyle med det samme. Han elsker sine søskende. Når de er sammen er han stille og elsker at lege.
Ramses og Robert (min kæreste) er tæt knyttet. Lige fra starten har Robert været uhjælpeligt forelsket i Ramses. Når de to er sammen kan både mig og Emma godt gå hjem. De elsker hinanden.
Ramses er den mørke chokolade i kuldet. Han er ikke maske. og han er kort og godt en smuk dreng. Han tager godt på. Måske fordi han mener hele madskålen tilhøre ham, så han ligger sig lige så lang han er oven i den og så æder han ellers løs.





Det var så lidt om vores dejlige hvalpe. Jeg sidder tit bare og ser på dem. De er virkelig sjove og søde at se på. Både når de sover (det er de fleste børn jo :P) og når de leger og løber rundt.

Håber i kunne lide billederne <3





A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor er de dog fine... hvem der bare skulle ha ne hvaps i år!

Julie Stuhr

Savle savle :D
Jeg tror stadig godt sådan en chokoladebolle kan ligge i et maxi brev :D

Barky

SKØNNNE billeder Maria!!! :D

Det er såen at jeg lige overvejer om jeg skulle smutte til Kalundborg med en rummelig taske.. :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dark Crystal

Ville bare lige vise at den sidste fik sine øjne i dag. Lille Ramses var sidst i køen til sine øjne. Men det kom så her. Og ville da lige vise ham med øjne også.











Sølvsten

Ja det gør ham da bestemt ikke grimmere

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Dark Crystal

Tusind tak skal i havde.  :)

Vil lige indføje at Aysiha er til salg alligevel og Anike er også stadig fri

Anne

#8
Kun anilla er solgt? Jeg forstår ikke at folk ikke har stået i kø når man tænker på hvor mange der sukkede efter chokolade.

mo-cheri


hold op hvor er de fine  :love:    hvis jeg kunne få listet flere dyr ind så var Anike en af dem  :love: hun er skøn..

og hvor er ramses bare dejlig med sine store sorte nye øjne  :)

desværre har kæresten sagt stop. -els tror jeg også det ville tage overhånd  8)

cibatuchsi

De er bare så smukke allesammen Maria:)

Dark Crystal

Tak alle sammen :)
Jeg er så glad for dem. De er bare så dejlige alle sammen.
Anne: Ja det kommer også bag på mig. Men håber snart der er nogen der hopper på, så hvalpene får nogle gode kærlige hjem.