Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Novas hvalpe 6 uger

Startet af HB-Ferrets, 27. Juni 2010, kl. 19:53

HB-Ferrets

Så har de rundet de 6 uger  :)

Chao (er ledig igen, hende der ville have ham indså, heldigvis i god tid, at hun ikke havde økonomi til en til) 354 gram



Calypso (skal flytte til Tromsø i Norge  :)) 286 gram



Cordelia (Ledig) 290 gram



Carmen (Ledig) 300 gram



Carisa (Ledig) 300 gram



Clara (Ledig) 310 gram



Celesta (Myrina  :fnis:) 329 gram

Hilsen Maja
&
Alle totterne

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

HB-Ferrets

Tusind tak, de er også bare super dejlige  :) De har heldigvis hovedsageligt fået deres fars rolige temperament. Men håber snart jeg kan få fat i et ordentlig kammera så der kan komme lidt bedre billeder ind  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Malene

#3
Årh, pjat med et roligt temperament. En ilder skal havde krudt i røven! :fnis:
Men et godt kamera lyder som en god idé. Nu skal jeg ikke selv snakke for højt, men det gør en stor forskel :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

susser

Citat fra: HB-Ferrets Dato 27. Juni 2010, kl. 20:32
Tusind tak, de er også bare super dejlige  :) De har heldigvis hovedsageligt fået deres fars rolige temperament. Men håber snart jeg kan få fat i et ordentlig kammera så der kan komme lidt bedre billeder ind  :)
hvad er prisen på hannen og evt på hunnerne?
CEBC<3<3<3<3

tzari

Sikke store de er efterhånden  og fine fine masker :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

HB-Ferrets

Malene: Ja, de må godt have krudt i røven, men jeg ved ikke om du nogensinde har mødt nogle af ilderfryds albinoer  :fnis: de har ikke bare krudt i røven, de er lettere exentriske  :lol: Men ja, må lige se om jeg ikke kan få lånt et godt kammera.

Tzari: Det er jo galt som de vokser, men kender du jo selv  ;) Er selv helt vild med Clara og hendes ansigt  :-$ Men skal ikke beholde nogen i år  :nej:

Susser: Alle mine hvalpe koster 2100, med det følger der selvfølgelig chip og en vaccine (papirene på det er gjort) de får som 11 uger, så de først skal vaccineres igen som 1 årige, de får et stykke sengetøj, en cd med billeder, deres tavle og vægtskema over de første 10 uger. Og så er der selvfølgelig kontrakt på dem.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

alvin

De blev god nok stor og fine <3

www.fraekkefritter.dk

Myrina

Hmm det ser ud til jeg er nødt til at tage en svedetur og komme op med kameraet *G*

HB-Ferrets

Alvin: Tusind tak, det er helt vildt som de vokser  :D

Myrina: Jamen skulle jeg ikke bare komme op med hø/halm på lørdag og så tage dig/jer med tilbage  :D Så giver vi grill mad.
Hilsen Maja
&
Alle totterne