Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mine to smukke hvalpe

Startet af FerretParadise, 29. Juni 2010, kl. 10:27

FerretParadise

Her er et billede af mine to hvalpe, som jeg skal ha hjem i næste måned.
Det er selvfølgelig Sara der har taget billedet. :P


Det er StarshineFerrets Raging Fire & StarshineFerrets Navi of Seduction. <3
Ann Hillerslev.

KariN

For pokker de er lækre de to <3 Ihh jeg glæder mig sådan til at møde dem begge når de flytter hjem til dig :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Ja de er vildt lækre de to basser. <3
Jeg tror også de vil glæde sig til, at du kommer og leger med dem. :lol:
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

For pokker Ann, de er da skønne, smukke, vidunderlige -  <3 suk
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Starshineferrets

Ej Ann hvad er det egentligen for hvalpe du har fået fadt i? De se jo bare forferdelige ud :P

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

cibatuchsi

de er bare så lækre Ann. glæder mig til at hilse på dem

Lena og Peter

De er godt nok skønne.... Nu er det jo ikke sikkert at du har dem begge med hjem fra Falster.... :P

KariN

Citat fra: FerretParadise Dato 29. Juni 2010, kl. 10:37
Ja de er vildt lækre de to basser. <3
Jeg tror også de vil glæde sig til, at du kommer og leger med dem. :lol:

Jaa det kan de også roligt glæde sig til :D Ihh det bliver hyggeligt med små vildbasser :D (jeg er slet ikke spor hvalpe-skruk i år, ikke det mindste *G*)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Sikke et par smuksakker <3 Jeg kan ikke vente til næste år!!!! Men okay, de skal jo selvfølgelig også liiiiiige have lov til at nyde deres barndom :fnis:
Dem glæder jeg mig godt nok til at møde :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ja de er virkelig smukke de 2 dejlige hvalpebasser her. <3
Jeg må sige, at med dem, så går mine drømme i opfyldelse. :)
Jeg kan næsten ikke vente til jeg skal hente dem, og så håber jeg virkelig, at mine andre ildere vil tage godt imod dem. :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

vil ha! vil ha! vil ha! vil ha! vil ha! vil ha! vil ha! vil ha! vil ha! HA!....giv mig!!!! <3 <3 <3

mette11

CitatEj Ann hvad er det egentligen for hvalpe du har fået fadt i? De se jo bare forferdelige ud :P
HAHAHAHA... :) Ej de er virkelig dejlige...men det er alle de hvalpe jo... :ja: Jeg ville virkelig ønske at det var mig der skulle have en af dem...men måske får jeg engang en af deres efterkommere, eller søskende/halvsøskende jo... :)

FerretParadise

Citat fra: mette11 Dato 29. Juni 2010, kl. 16:10
CitatEj Ann hvad er det egentligen for hvalpe du har fået fadt i? De se jo bare forferdelige ud :P
HAHAHAHA... :) Ej de er virkelig dejlige...men det er alle de hvalpe jo... :ja: Jeg ville virkelig ønske at det var mig der skulle have en af dem...men måske får jeg engang en af deres efterkommere, eller søskende/halvsøskende jo... :)
Du skal ihvertfald være mere end velkommen, til at få en efterkommer fra de her to. :P
Ann Hillerslev.

mette11