Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ny lille hvalp :)

Startet af Kristine, 29. Juli 2010, kl. 22:20

Kristine

Så har jeg fået en skøn lille prinsesse i dag :) Hun er rigtig dejlig :) Hun hedder Sabine og er en blazer pige :)

Her er nogle billeder af hende..

Må siges Laban er rigtig glad og nysgerrig efter hende, og hun er rigtig sød :) og er allerede faldet godt til

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Anne

hun er fin! er hun hørende?

NannaMB

Hun ser da rigtig sød ud. :b

Rigtige skønne farver og super smuk aftegning i hovedet :)  Lige før man får lyst til at male ego :D Elller.

Kristine

Hun er rigtig lille og skøn :) og en lille snakke hest.. Hehe :)
Det finder jeg ud af i morgen, har faktisk selv spekuleret på det.. men i dag har hun bare fået lov til at gå rundt og snuse og være nysgerrig og se sit nye hjem an :)
Men hun har reageret når jeg har sagt agtige ''kysse'' lyde.. Men ikke hver gang.. Men hun er jo også rigtig nysgerrig.. Men går ud fra det :) Hehe

Synes også hun ser rigtig flot ud :) Min lille prinsesse.. Hehe :)

cibatuchsi

tillykke med hende. hun er da en rigtig fin pige

Kristine

Mange tak! :)
Ja hun er, er også rigtig glad for hende :)

Liie

Sikken en køn lille pige, Tillykke med hende!  :D

Kristine

FerretParadise

Tillykke med hende, hun ser rigtig sød ud, og dejligt at hun allerede kan med Laban. :)

Hvad er det de får at æde?
Ann Hillerslev.

Shamua

Ja hun er da rigtig fin :D

Vh. Marianne

lussingen

Tillykke med den lille pige :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Charlotte

Tillykke med hende. Hun er rigtig smuk.  :love:

Men hun ser vildt lille ud i forhold til Laban. Hvor gammel er hun? Og må man spørge hvor hun er fra?  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Kristine

Ja hun er også rigtig lille bitte, hun er kun små 8 uger.. lidt for tidligt at tage hende fra hvis du spørger mig.. Men hun kan godt spise og drikke og putter med Laban <3 Laban er bare lidt større og ældre end hende :P Så nogen gange kan han godt være lidt strid når de leger.. Hehe

Jeg har fået hende fra næstved :) Min storebrors kollega kendte hende..
Men hun var nu ikke en særlig god ejer :S

Hun lod dem være i små bure, rensede dem ikke, gav dem ikke særlig godt mad, og når de bed gav hun dem smølfespark :S
og så prøvede hun at belære MIG om hvordan jeg skulle gøre.. havde bare lyst til at tage alle med hjem.. :S
Og de har heller ikke fået sundheds tjek, så er lidt bange for om jeg har risikeret at få en syg hvalp med hjem..
Men hun er rigtig skøn og en lille putte pige og kunne slet ikke stå for hende (Det kunne min bror i hvert fald ikke, det var ham og min søster som valgte hende til mig) Hehe :) Men så kan jeg i det mindste give hende det som blommen i et æg.. og Laban har lært hende hvor bakken er osv, så de har det skønt sammen ;)
Selv om nogle gange kan han godt være liiiiiidt for voldsom hvis du spørger mig.. :P

Kristine

Men skal også lige siges at Laban var den største i kuldet og han er virkelig skudt i vejret og blevet en stor og sund dreng på kort tid synes jeg :)
han er kun 12 uger

Kristine

Jeg ville ønske man havde dyrepoliti i Danmark lige som i USA... /:
Sad min søster og jeg og snakkede om igår...