Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dyerne på telttur

Startet af Sølvsten, 31. Juli 2010, kl. 15:05

Sølvsten

Nu hvor vi ikke må lege med vores nye lillesøster kan vi lige så godt tage på telttur.

Kristine

Hahaha, ej hvor kært! :D
Og sikke et sejt telt ;) Hehe..
Hvor er de skønne! :D

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

FerretParadise

Øj mand et fedt telt I har, og en dejlig hængekøje, det er jo lige til en lille ferie i det grønne.
Jeg er meget misundelig.

Jez.
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Tak tak

Jez du må gerne komme og prøve det. Der er plads til dig og hvis du er bange for os kan du jo altid låne det.

Barky

Hahaha... Det ser godt nok avanceret ud.. Hvor er dine ildere heldige at de har ejet telt... ! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

Citat fra: Barky Dato 31. Juli 2010, kl. 21:29
Hahaha... Det ser godt nok avanceret ud.. Hvor er dine ildere heldige at de har ejet telt... ! :D

Jeps de er vist lidt forkælet. Leo båtter at de også har egen bil

PiaLyng

Citat fra: Sølvsten Dato 31. Juli 2010, kl. 15:05

DE KYSSER - aaaaaaaaad !

Vi vil også have et telt og en hængekøje som den der :o
OG EN BIL?! Har I en BIL?!?! som der er JERES???
Når vi i fars bil må vi sidde på mors skød eller i transportkasse - og vi må ikke lege med den :(.
Han siger den er farlig !!

Båt Båt fra Hamon

Sølvsten

Det er også derfor vi har anskaffet os vores egen bil. Vores far siger at det er alt for farligt hvis vi render rundt i bilen imens han kører. Så nu har vi vores egen blå bil der matcher til teltet. Man er vel tjekket.

Og Vera og Rufus kysser altid, man skulle tro de er kærester. Når Sally er blevet frisk igen vil jeg være kærester med hende.

Hilsen Leo the racer

lussingen

Aiii hvor er I heldige :o
Vi har hverken eget telt, bil eller avanceret hængekøje :nej:
Vi skal vist lige have en alvorlig snak med vores madforældre.

Misundelige hilsner
Speedy, Loke, Inani og Minnie
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

alexandersnevig

hvor køber man sådan et telt og sådan en hængekøje

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Sølvsten

Citat fra: alexandersnevig Dato  5. September 2010, kl. 22:56
hvor køber man sådan et telt og sådan en hængekøje

Teltet er købt på et loppemarked til 20 kr.. Jeg tror at det oprindeligt er campingudstyr.

Hængekøjen har jeg købt på nettet Jeg kan ikke huske hvor. Jeg vil dog lige tilføje at de aldrig bruger den.

Sølvsten

Mustela

Hængekøjen har jeg købt på nettet Jeg kan ikke huske hvor. Jeg vil dog lige tilføje at de aldrig bruger den.
[/quote]

Hvis de aldrig bruger den, så er der masser af plads til den herhjemme :) -vi vil gerne adoptere den :o) (mod betaling selvfølgelig)

Hvis du beslutter dig for at bortadoptere den :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Sølvsten

Citat fra: Mustela Dato  6. September 2010, kl. 08:39

Hvis de aldrig bruger den, så er der masser af plads til den herhjemme :) -vi vil gerne adoptere den :o) (mod betaling selvfølgelig)

Hvis du beslutter dig for at bortadoptere den :)
[/quote]

Jamen det er slet ikke utænkeligt at jeg vil bortadoptere den. Jeg skal lige se om jeg kan finde ud af hvad jeg har givet for den.