Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min ilder mestrer kunsten at....

Startet af Barky, 11. August 2010, kl. 17:01

Barky

Zallie mestrer kunsten at bære nag.

Hvad er jeres dyr enimente til?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Eliza

Sne mestrer kunsten at spytte piller ud selvom de er kommet laaangt ned i halsen..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Cyrill mestrer kunsten, at charme mig, selvom han lige har skidt på gulvet.
Ann Hillerslev.

Fuske

Quark metsrer kunsten at tisse i nyvaskede ting......
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Dark Crystal

Emily mestre kunsten at kunne hoppe op på vores bord, komme ned igen, og hoppe op igen så hurtigt at vi faktsik ikke kan nå at få fat på hende inden hele bordret sejer af sukker, kaffe og andre fine ting.

Micko mestre kunsten at han har bagbundet mig totalt i at over forelsket mig i ham..

De har alle på hver sin vis, deres egne kunstre de kan overrumple os med.. Og faktisk altid så vi ikke kan blive vrede på dem i mere end få sekundter før de hænger på vores arm igen og bliver nusset..

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Kristine

Sabine mestrer sig i at stjæle ting og mad og gemme det alle steder i lejligheden så her begynder at lugte fælt før jeg finder det
Og at klatre. Hun kan virkelig klatre i alting og komme op på alting osv.. på det punkt er hun rigtig intelligent (Og irriterende) Hehe.. Hun er en lille abe

Laban er mester i at skide lige ved SIDEN af kattebakken og falde ned fra ting.. (Han er lidt tung i røven)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

mette11

Albert er mester i at æde sære ting... :S Desuden er han ubestridt mester i toiletbrug  :dans: Han er også god til at føre samtaler med sin legemus!

Sigi er mester i at skide hvor det passer hende  :S, sove fra ALT (tror der kunne falde en bombe uden hun vågnede af det)...og lege med bolde!  :ja:

Marius er mester i kreative indslag, som stige-klatring, møbelflytning mm. og tidligere ekspert i wannabe-flyve-egern-flyvning  :o

Mallow er mester i at putte med Jonas og hoppe højt...og står også for en pæn del af de kreative indslag her i hjemmet!  ;) Hun er også en total charmetrold overfor de mennesker hun da ikke bider til blods!  :S

Sølvsten

Fuske

Citat fra: Sølvsten Dato 11. August 2010, kl. 20:56
Leo kan skrive med sin afføring

hahahaha det må du gerne forevige og dele ;)
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Sølvsten

Citat fra: Fuske Dato 11. August 2010, kl. 21:25
Citat fra: Sølvsten Dato 11. August 2010, kl. 20:56
Leo kan skrive med sin afføring

hahahaha det må du gerne forevige og dele ;)

Ja det har jeg også tit haft lyst til, men jeg tror jeg venter til der kommer en konkurrence hvor jeg kan bruge det.

lussingen

Loke mestrer kunsten at kravle op på en køkkenstol, bakke ud til kanten med numsen og derefter skide ned på en avis på gulvet :S

Speedy mestrer kunsten at kunne springe ekstremt højt!

Minnie mestrer kunsten i "bakning mod toilet". Hun starter ude i gangen, for til sidst at ende i køkkenet (hun bakker HELE vejen :fnis:)

Inani mestrer kunsten i at være den største kælling af alle, dog uden af folk bliver sure på hende 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

NannaMB

Ego mestre kunsten at kunne kravle helt op i gardiner og blive hængende i flere timer.

Kuromi

Ozzy mestrer kunsten at løbe ind i ALTING, selv hvis de står en halv meter væk. Lågen til buret, mine ben, døre osv.

Ozzy er desuden mester i ALTID at beregne afstand forkert, hvilket resulterer i at han lander på maven ved siden at det han sigtede efter. Utroligt underholdende. :lol:

Alexi er virkelig hardcore til at kravle på folks arme eller ben - vil hun op, så skal hun nok komme det.

Alexi er også mester i at gemme mad og godbider steder hvor man altid opdager dem for sent.. Vaskemaskinen f.eks. :nej: