Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

hvad kræver en udstilling?

Startet af Fuske, 12. August 2010, kl. 08:30

lille_jill

^hvis du skriver inde i 'tjenester' så er jeg sikker på, at nogen kan hjælpe dig med et bur til dagen. Jeg bruger ikke bur til hverdag, men har lånt når det er.

cibatuchsi

Citat fra: Fuske Dato 12. August 2010, kl. 13:35
Citat fra: lille_jill Dato 12. August 2010, kl. 13:31
Det kræver bare at kræet er vaccineret optimalt. Det er smart at rense ører inde (for at undgå træk på det).
Det er smart at have et bur, mad, vandflaske og de der basisting med.

arh bavl! det bur jeg er ved at bygge bliver ikke lige til at pakke i bilen :(
de fleste bruger enten løbegård eller et stort kaninbur til udstillinger. ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Fuske Dato 12. August 2010, kl. 13:23
hvad kræver det af forberedelser? og hvad med udstyr?
du kunne jo komme og kigge på VIF og så mærke stemningen og se hvad det kræver!

men ja et mindre bur hvor der kan være bakke, en enkelt hængekøje, et tæppe og mad og vand! og ja så skal du ha vac. bevis med hvor den skal være vac. med febrivac dist.
Så er der meget delte meninger om hvorvid man skal vaske og hvor lang tid inden og klipning af klør! det afhænger af hvor dommer kommer fra!
Men mener at Inde på VIFs hjemmeside står der rigtig gode informationer.

men det er også derfor jeg foreslår at du kan alierer dig med en der skal afsted og som måske har prøvet det før så de kan hjælpe dig lidt! ikke at det som såddan er svært bare du har en glad sund ilder så kommer du langt!


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Fuske Dato 12. August 2010, kl. 13:35
Citat fra: lille_jill Dato 12. August 2010, kl. 13:31
Det kræver bare at kræet er vaccineret optimalt. Det er smart at rense ører inde (for at undgå træk på det).
Det er smart at have et bur, mad, vandflaske og de der basisting med.

arh bavl! det bur jeg er ved at bygge bliver ikke lige til at pakke i bilen :(
Hvis det bare er til et kræ så har jeg et mindre bur du kan låne og som jeg kan tage med!

Malene

Der er en lille oversigt over udstillinger i Tyskland her: http://ferretopia.eu/index.php?topic=272.0
Men jeg vil lige tilføje at de gør det ret anderledes i Tyskland. Deres lotteri og boder er heller ikke noget at råbe hurra for, men til gengæld er det nok en smule nemmere at få en præmie i Tyskland, fordi de er dårlige til at slå klasserne sammen, hvis der ikke er så mange ildere i hver klasse :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.