Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Udstilling august 2011

Startet af Sølvsten, 19. August 2010, kl. 17:55

FerretParadise

Citat fra: Cille Dato 13. September 2010, kl. 17:23
Jeg synes det med choko'erne er svært,for mange af dem vi har lige nu er...som bøllebob sangen..vi er ikke rigtig voksne(choko),vi er ikke rigtig børn(pastel)...vi er både og hverken enten eller :lol:

Det er nemlig rigtigt, og dommerne ved jo ikke noget om tavlen, de ser dem jo bare dyrene, og mange af dem er jo ret lyse.
Ann Hillerslev.

Mustela

Ups.. selvfølgelig er der det, vi turde ikke tegne en handikap ilder..  :P

Klassen kommer på hurtigst muligt.
Tak for det.
[/quote]

Hihi, nå så det gjorde I ikke ;)

Jeg vil også gerne komme :)
Syns det lyder skide hyggeligt med en udstilling i Aug, med grimme dyr og fedthaler ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

KittAnderson

CitatJeg vil også gerne komme
Syns det lyder skide hyggeligt med en udstilling i Aug, med grimme dyr og fedthaler /quote]

Jaaaa.:) Så kan det være mine møgdyr har en chance :b
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

SilverDragon

Hvor ser det godt ud.
Vi glæder os, håber at vi kan få skrabet pengene sammen til at kunne komme med

Anne

Citat fra: FerretParadise Dato 13. September 2010, kl. 17:42
Citat fra: Cille Dato 13. September 2010, kl. 17:23
Jeg synes det med choko'erne er svært,for mange af dem vi har lige nu er...som bøllebob sangen..vi er ikke rigtig voksne(choko),vi er ikke rigtig børn(pastel)...vi er både og hverken enten eller :lol:

Det er nemlig rigtigt, og dommerne ved jo ikke noget om tavlen, de ser dem jo bare dyrene, og mange af dem er jo ret lyse.

jeg synes nok man burde skelne som man gør med sorte og standarder så, hvis man gerne vil sætte dem ind et sted, så dem med maske kom i pastel og de andre fik sin egen klasse, selv om der stadig er nogle af dem der slet ikke ligner pasteller der har maske.

Infinity`s

Hvorfor vil dere ikke fortelle hvem dommerene er før utstillingen skal holdes?
Jeg ville ikke meldt meg på en utstilling når jeg ikke vet hvem dommerene er pga at det er ikke fryktlig spennede for min del når kansje dommerene har bedømt mine dyr i Norge..Da trenger ikke jeg reise til Danmark for og få de bedømt av akkurat samme dommere da kan jeg likegodt holde meg her i norge :lol:

Shamua

Citat fra: Infinity`s Dato 14. September 2010, kl. 13:50
Jeg ville ikke meldt meg på en utstilling når jeg ikke vet hvem dommerene er pga at det er ikke fryktlig spennede for min del når kansje dommerene har bedømt mine dyr i Norge..Da trenger ikke jeg reise til Danmark for og få de bedømt av akkurat samme dommere da kan jeg likegodt holde meg her i norge :lol:

Men dyrene er vel ikke i samme stand til begge udstillinger (fx sommerpels/vinterpels), så ergo må dyrene jo blive bedømt anderledes. :)

Vh. Marianne

Sølvsten

Kære jer

Tak for alle jeres gode spørgsmål og meninger.

Ferretopia har vi benyttet som et sted til at reklamere for vores udstilling.

Vi har valgt at besvare spørgsmål fra vores hjemmeside og ikke fra dette forum.

Evt. spørgsmål bedes rettet til vores e-mail info@ilderudstilling.dk

Infinity`s

Citat fra: Shamua Dato 14. September 2010, kl. 13:52

Men dyrene er vel ikke i samme stand til begge udstillinger (fx sommerpels/vinterpels), så ergo må dyrene jo blive bedømt anderledes. :)

Jo det er klart men hvis dommerene dømmer en utstilling her i norge i feks mars og de dømmer i Danmark i august/september har faktisk mine dyr akkurat samme pels...

Emils far

Tja det står jo vitterlig å dommerne bli offentliggjort 8. august....og hva er da årsaken til at du da utstiller samme dyr år etter år i Norge? og med samme dommere noen ganger også....

Starshineferrets

Alltså.... jag tycker väl tills skilnad från många andra uppenbarligen, att det är bra om det är samma domare på vissa utställningar. Alltså.. om jag gillar några domare så åker jag gärna på så många utställningar som de dömmer på som möjligt. Gillar jag dem inte.. så åker jag inte alls. Nu tittar jag iofs bara hur domarna hanterar illrarna, inte på resultatet av bedömningen.. men det är det viktigaste för mig, att mina djur blir hanterade på ett bra sätt. Och får det kan jag tänka mig att åka på utställning många gånger med samma domare.

En annan sak.. bara mina illrar som har helt olika päls i Mars mot vad de har i augusti? :S

FerretParadise

Nej Sara, mine har bestemt også en anden pels i marts, i forhold til august.
I marts har mine stadig deres vinderpels, og i august har mine en noget slidt sommerpels.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Det var juts det jag tänkte... började undra om det var nått fel på mina illrar :P

Agger

lille_jill

Undskyld jeg spørger, men hvorfor er pastel og chokolade slået sammen?