Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hoppsan så det kan gå!

Startet af Starshineferrets, 22. August 2010, kl. 14:06

Starshineferrets

Tusen tack :D Ja, jag tycker själv att hon är oerhört vacker.... men jag tror knappast att du vill att jag klonar henne mette :P

KariN

Stort Tillykke med hende :D :D

Hun er en meget smuk pige :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Som de andre siger.. Hold op hvor er hun smuk, det er jo helt vildt  :)
Sara du er hermed nægtet adgang på alle udstillinger jeg skal med på (du må selvfølgelig meget gerne komme, bare du ikke har dyr med  :lol:)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

HAHA Eliza dont worry, Ebony kommer inte att ställas ut ;)

Eliza

Hvorfor ik det?  :S  Men nu mener jeg også ALLE dine andre dyr.. ok kun standarder  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

hon har inte blivit rätt hanterad under sitt liv, så hon litar inte riktigt på männisikor, vilket är en utav anlendingarna till att hon ska till mig. Så ja, kommer inte utsätta henne för utställningar i första taget om någonsin. HAHA de enda av mina standarder som har en chans nuförtiden är nog dem jag inte ställer ut ;)

Eliza

okay så går det lige Sara  :lol: Kan godt forstå hun så ikke skal med på udstillinger..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stephanie

Hvor er hun bare smuk  :o

Hvor er det ærgeligt at hun ikke har haft den bedste start på livet, håber at hun får tilliden tilbage til mennesker igen.

(Har lige vist mine drenge hendes hale, og fortalt dem at så flot ilderhale eksisterer, så de har fået ordre på at få sådan en istedet for de kedelige tynde haler de går rundt med for tiden)

kakan

å vad vacker hon är! <3 kommer du använda henne i avel?

Starshineferrets

Tackar!
Först och främst ska jag få hem henne, sedan får vi se om och hur hon passar in i mina avelsplaner :D