Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Udstilling i julens tegn 27.nov.2010

Startet af Mustela, 12. September 2010, kl. 01:31

mette11

Jeg vil højest sandsynligt godt kunne der og vil i så fald møde op med 4 ildere... :dans:

Synes det lyder rigtig hyggeligt med en jule-udstilling  :)

Mustela

Citat fra: Shamua Dato 12. September 2010, kl. 16:05
Jeg stiller med 4 dyr :D

Godt så..... ;) Så stiller jeg med 5 stk, eller færre hvis der kommer stor tilslutning ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

cibatuchsi

PiaLyng

Vi stiller gerne op med 3-5 stks. :D (jaaa vi skal jo lige finde ud af det med hvor meget det koster osv)

Line

Den dag har jeg ingen planer endnu ;) I så fald stiller jeg med 3 dyr

Lena og Peter

Eliza

Vi ville komme med 3-4 dyr... Synes det lyder som en kanon ide i har gang i  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Soelberg`s SUN ferret

AnneME

Citat fra: Mustela Dato 12. September 2010, kl. 16:03
Hej alle.

Det har ikke været muligt at finde en dommer d. 27 november, så vi vil gerne holde en udstilling d. 4 december på sjælland i kbh området. Men vi vil gerne høre hvor mange der ville komme på den dato, og hvor mange ildere man ville stille op med.
Da vi regner med at det bliver en lille udstilling med plads til 100 ildere, sætter vi i første omgang et loft på 7 ildere. Hvis der så ikke bliver tilmeldt 100 ildere, så vil der blive mulighed for at få flere end 7 ildere med, hvis nogen kunne ønske det.

Hvis vi kan skaffe et lokale, vil der blive åbnet op for tilmeldinger omkring 20.sep.2010 og betalingsfristen vil være 10.oktober.2010

Dette vil være en juleudstilling, og derfor satser vi på en masse julehygge, i form af pebbernødder, julemand, julemusik osv.

altid københavn  :S  :P

lille_jill

FerretParadise

Super godt initiativ. :)
Jeg vil gerne komme med 6 dyr. ;)
Ann Hillerslev.

Mustela

Det er bare super dejligt at folk har interessen, og så håber jeg bestemt at lokalet går i orden i morgen, for så tror jeg sgu det kan lade sig gøre ;)

Pt har vi kig på 2 dommere,(begge har sagt ja til den 4.dec.2010  :dans:) muligvis begge 2, og så bliver der plads til ca 120 ildere, masser af julehygge osv :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lussingen

Jeg mener heller ikke vi har nogen planer den dato, så hvis alt går vel, så kommer jeg med 4 dyr :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

HB-Ferrets

Hilsen Maja
&
Alle totterne

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.