Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Julefrittevitten 4. december 2010

Startet af Shamua, 14. September 2010, kl. 18:30

Stephanie

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 29. November 2010, kl. 19:42
smitte, skader, parringer og og og....og 200 løse ildere i en hal....hehe ragnarok....det ville heller ikke blive leg for mestedelens tilfælde.. :/

Og puha hvor vil der hurtigt komme til at stinke af ilderprutter  :o



Men udover det, er der nogen der ved om Hungry Ferrets kommer til udstillingen? For hold da op de der tørrede kødstykker har da bare vist sig at være den helt store succes herhjemme

cibatuchsi

Citat fra: Stephanie Dato 30. November 2010, kl. 20:26
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 29. November 2010, kl. 19:42
smitte, skader, parringer og og og....og 200 løse ildere i en hal....hehe ragnarok....det ville heller ikke blive leg for mestedelens tilfælde.. :/

Og puha hvor vil der hurtigt komme til at stinke af ilderprutter  :o



Men udover det, er der nogen der ved om Hungry Ferrets kommer til udstillingen? For hold da op de der tørrede kødstykker har da bare vist sig at være den helt store succes herhjemme
det gør de vist desværre ikke :(

AlisVolatPropiis

pssssssssst stephanie.....20 kr hos dyrehandleren på nørrebros runddel ;) hvis det er ude af din vej...så kan jeg godt tage nogle poser med til dig på frittevitten til dig :) jeg bor ret tæt på :)

Stephanie

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 30. November 2010, kl. 21:20
pssssssssst stephanie.....20 kr hos dyrehandleren på nørrebros runddel ;) hvis det er ude af din vej...så kan jeg godt tage nogle poser med til dig på frittevitten til dig :) jeg bor ret tæt på :)

Årh...det vidste jeg slet ikke man kunne få der, jeg har kun set de tørrede stykker som er benhårde og ikke saftige og bløde som hungry ferrets.

Jeg kan tage 5A på vej hjem fra arbejde istedet for 2A så kommer jeg lige forbi, men ellers tak for dit søde tilbud Trine  :)

AlisVolatPropiis

var da så lidt :) når det nu er dig ;) og der er altså ikke langt derhen...

Eliza

De fås også hos maxizoo i glostrup  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ThomasGorski

Som mulig tilskuer, har jeg kigget efter tider omkring hvornår udstillingen åbner.
Har ikke kunne finde noget som helst. Så tænkte på om der var nogen her inde der vidste hvornår dørene åbnede for tilskuer?

Skal jo ud og se om det er noget mine piger skal deltage i på et tidspunkt  :)

mette11

Der står at bedømningen starter kl.9, så jeg vil tro at der også er åbent for publikum derfra...


Anne

hold da op, jeg har ALDRIG været så uforberedt til en udstilling som jeg er til den her :o !! Det eneste jeg har styr på er at dyrene har fået klippet negle og jeg har vasket sengetøj til dem... nåja, og jeg ved hvor deres pas er. ALT andet er der overhovedte ikke styr på

mette11

Bare rolig - jeg har heller ikke styr på en skid...men altså...ildere i en kasse, løbegård, sengetøj, toilet, mad, skåle og papirer?? Hvor galt kan det gå??

AlisVolatPropiis

Citat fra: Anne Dato  2. December 2010, kl. 21:51
hold da op, jeg har ALDRIG været så uforberedt til en udstilling som jeg er til den her :o !! Det eneste jeg har styr på er at dyrene har fået klippet negle og jeg har vasket sengetøj til dem... nåja, og jeg ved hvor deres pas er. ALT andet er der overhovedte ikke styr på

haha det har jeg så heller ikke styr på.....men ok, regner heller ikke med at vinde noget som helst..... ikke denne omgang...har ikke lige motivationen til at gøre det store ud af det :/ -savner hende bare...

PiaLyng

no no no no no no no no no :(.
Udstillingen! dyrene! ARH!

jeg er ikke foberedt ! og det er dyrene for den sags skyld heller ikke.

KariN

Anne: Det skal du ikke være ked af, her har jeg heller ikke styr på det, og jeg har ikke tid før i morgen tidlig til at få det, da jeg skal til 2 x julefrokost i aften *G*

Jeg satser på at Jack har styr på det for mig? *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

i det mindste har jeg nu fået srtyr på hvor vi skal sove i nat :lol: