Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Dyrenes "bolig" og lidt af dyrene

Startet af Cille, 20. September 2010, kl. 21:10

Cille

Denne tråd er billeder af dyrenes Have/hus som jeg tilfældigvis bare får lov at betale for...og rydde op osv.... men det DERES...hvis man spørger dem altså.
Jeg har lavet tråden fordi der faktisk engang er blevet nævnt i en lidt heftig debat at jeg ikke har pladsen til alle de ilder jeg har skrabt sammen...men nu kan i jo så selv se :fnis:
Beklager rodet der er nogen steder,og jeg er ikke færdig med at male og lave små rettelser rundt omkring.
Mit hus er så vidt jeg husker 114 kvm og der kælder ikke regnet med. og grunden er ca 2600 kvm
(så nej jeg har ingen plads :lol:)

fra start... mit hus

Forhaven

Om bagved huset...eller baghaven om man vil

Det røde skur er mit...man kan også ane rødt hus helt oppe gemt mellem træerne...det også mit,og bagved det er der skel.

Lidt af min udestue og den røde bygning man kan se er naboen garage...foran den kan man se noget mørkt...det er min snart opslidte ude halløj til dyrene

indenfor..min gang og gange

Det taget fra fordøren/gangene og det ud til mit køkken

mit køkken

Min stue

1 sal, dog uden soveværelset som er ind til vestre på dette billede fra gangen.
Det værelse for enden af gange var dyrenes gamle rum og skal være "tæve/hvalpe" rum

Der laver jeg stadig småting så der er rod...der skal jo en del bure op til tæverne

Løbegård

Gæste/hobby værelse...som også lige pt er lidt rodet pga jeg laver ting(det rum er så tit lukket for dyrene..det og mit soveværelse)

kælder...gangen

vaske rum...som ikke se så godt ud på gulvet og gør gæsteværelset som kommer efter heller ikke.

Gæsteværelse/ rode rum :fnis:

og ekstra badeværelse...glemte det alm badeværelse i stueetagen...men der så tit jeg har lagt billeder ind hvor det er på

Og til sidst dyrenes helt eget rum (de 2 af burene står faktisk tomme,fordi drengene er ude af brunst...og et af dem er bare gæstebur eller hvis man ikke lige kan enes)

En lille løbegård mere som jeg faktisk har fået af Erika <3
Den skal bruges til enten brunstig dreng eller hvalpe...eller gæster :fnis:

Det store holds løbegård

Til sidst lidt af de små hjælper...og hvis tråden passer bedre et andet sted så må i godt flytte den :)
Beklager de ikke alle er skarpe.

Rubina i angreb

Her flipper hun..desværre uskarp...men kan nu godt li det :fnis:

Her slåser hun med Ginger

X-ray og Rubina der leger

X-ray og Ginger i leg

Til sidst en super griner og ikke vist før...en ilder kan gå på 2ben :lol:

Julie

Hvor er det fedt det du har fået lavet med kælderen, dyrenes rum ser virkelig godt ud

Amazing Ferret

Jeg er slet ikke misundelig på din bolig *fløjt fløjt*  :fnis: :fnis:

Jeg håber dog snart jeg får mit eget lille hus med have  :D

Cille

Tak Julie...ja der sket lidt dernede siden lillebror flyttede...heldigvis :fnis:
Det var bare så klamt dernede fordi de ikke vidste hvad man skal bruge en rengørings klud til >:|

Erika jeg håber også snart du får sådan et dejligt sted :D

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Anne

Hvem der bare havde så meget plads! Jeg glæder mig til at se alt det nye når vi ses i næste måned!

AlisVolatPropiis

Det er altså et lækkert hus du har Hanne :D <3

Shamua

Uhh.. Rubina kan altså nogle tricks.. hun er for lækker den tøs  :love:

jeg synes dit hus ser mindre ud på billeder end det er i virkeligheden.. :P
Dejlig tråd..

Vh. Marianne

FerretParadise

Ih sikke et dejligt hus du har, eller dine dyr har. :lol: :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Det er et dejligt sted du har givet dine dyr.. Og det er da så sødt af den at du får lov til at betalt og rydde op efter dem.. Jeg synes det er nogle rigtig betænksomme og søde dyr du har..  :fnis:

lussingen

Dine dyr skal vist ikke klage :fnis: De har masser af plads og egen personlig slave, hvad mere kan man forlange? ;)

Herhjemme mener dyrene også de ejer dete hele. Vi har bare allernådigst fået lov til at bo her sammen med dem :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille

Ja det ser faktisk mindre ud på billeder end det er...men pyt...nu kan folk jo se hvordan jeg bor....undskyld...hvordan dyrene bor :lol:
Synes det sjovt som de indtager ens hjem,og hvordan man selv "opgiver" pladsen til dem.
Det startede med de kun skulle have det lille rum,og se nu :fnis:
De har så altid kunne løbe rundt næsten over det hele....burene er også blevet større og større...og nu for det ene hold en løbegård.
Så et eller andet sted kan man godt forstå de forventer at styre hjemmet :lol: (små konger og dronninger)

Sølvsten

Hej jeg er en lille angora ilder der godt kunne tænke mig at bo i jylland en gang i mellem vil du købe mig???

Det er et overfedt sted ud har dig der Hanne

Cille

Tak :)
Jamen her er da et par angoraer som du kan blende ind sammen med ...så du kan jo bare komme på ferie :D

Sølvsten

Citat fra: Cille Dato 21. September 2010, kl. 15:06
Tak :)
Jamen her er da et par angoraer som du kan blende ind sammen med ...så du kan jo bare komme på ferie :D

Pas nu på Hanne det kan være jeg vil benytte mig af det.