Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tv2 øst kiggede forbi

Startet af Lena og Peter, 28. September 2010, kl. 20:04

Mustela

Det er da bare super spændende... Glæder mig til det bliver sendt  :dans:

Siger I ikke lige til i god tid, så os som ikke altid er de bedste til at følge med herinde, også når at se datoen for det.......
Jeg VIL se det nemlig  :D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Lena og Peter

Lige så snart jeg ved noget skal jeg nok skrive det... Ellers håber jeg på at det kommer til at ligge på nettet, og så skriver jeg et link...  :dans:

Mustela

Citat fra: ilderbanden Dato 30. September 2010, kl. 18:43
Lige så snart jeg ved noget skal jeg nok skrive det... Ellers håber jeg på at det kommer til at ligge på nettet, og så skriver jeg et link...  :dans:

Tak :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Lena og Peter

Så har vi været på TV2 øst ( dog uden de gav os besked...  :@ , men vi så det heldigvis )

Udsendelsen kan ses her:

http://www.tv2east.dk/udsendelser

d. 9. oktober ca. 7 min. inde i udsendelsen...  :dans:
Han har dog klippede lidt hårdt i det.. men det går nok.. Jeg siger bla. at de bare skal opdrages som en hund så bider de ikke.. Dette er taget ud af en lang forklaring, bare så der ikke er nogle der misforstår det, da vi ikke opdrager vores totter som hunde....  :P

FerretParadise

Det var da en fed udsendelse. :)
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

hehe hvor var det et fint indslag...

Lena og Peter

JA.. Den var da fin.. og Petra synes det var super sjovt.. Hun har været i fjernsynet... :dans:

lussingen

Hvor var det et godt indslag :)
Vi skal i sommerhus i uge 42 i Marielyst, så måske skulle vi også tage dyrene en tur med på gågaden i Nykøbing :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: ilderbanden Dato  9. Oktober 2010, kl. 20:22
JA.. Den var da fin.. og Petra synes det var super sjovt.. Hun har været i fjernsynet... :dans:
ka det kan jeg da godt forstå.. det prøvede jeg også den gang jeg var 9 år og det har jeg i hvert fald ikke glemt..

Snabeldyr

fedt at i fik lov at vise dem frem
Stealing our hearts, then our sanity

SilverDragon

Rigtig fint indslag. Så jeg syntes giver et godt billede af at man behøver ikke at være tosset for at have andre kæledyr end lige hund og kat.
hehe. Peter du gjorde det skide godt i indslaget og Petra også :dans:

Lena og Peter

Citat fra: SilverDragon Dato 10. Oktober 2010, kl. 07:19
Rigtig fint indslag. Så jeg syntes giver et godt billede af at man behøver ikke at være tosset for at have andre kæledyr end lige hund og kat.
hehe. Peter du gjorde det skide godt i indslaget og Petra også :dans:

:-$ hehe.. tak skal du have.. Det er dejligt at høre at du ikke tror vi er helt tosset...  :P

Citat fra: lussingen Dato  9. Oktober 2010, kl. 20:25
Hvor var det et godt indslag :)
Vi skal i sommerhus i uge 42 i Marielyst, så måske skulle vi også tage dyrene en tur med på gågaden i Nykøbing :)

Og så regner vi da helt sikkert med at i kigger forbi... I kan da ikke være på Marielyst uden at komme forbi til en kop et eller andet...  :ja:

Citat fra: Snabeldyr Dato  9. Oktober 2010, kl. 20:33
fedt at i fik lov at vise dem frem

Ja det var rigtigt sjovt.. Også så folk kan se at det er nogle dejlige dyr..  :)

lussingen



Citat fra: lussingen Dato  9. Oktober 2010, kl. 20:25
Hvor var det et godt indslag :)
Vi skal i sommerhus i uge 42 i Marielyst, så måske skulle vi også tage dyrene en tur med på gågaden i Nykøbing :)

Og så regner vi da helt sikkert med at i kigger forbi... I kan da ikke være på Marielyst uden at komme forbi til en kop et eller andet...  :ja:

Ihh det vil vi da rigtig gerne! Vi skal være i sommerhus hele ugen og vi har selvfølgelig dyrene med :) Så I må lige sige, hvilken dag der passer Jer bedst :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Så er der lige kommet et bedre link.. Her er det kun indslaget om os...  :dans:

http://www.tv2east.dk/artikler/pas-paa-ilderen-bider

Sølvsten

Det var et rigtigt godt lille indlæg. Jeres dyr fortjener dog at blive vist mere frem. Synes Petra klarede det så flot. Ja ja Peter det gjorde du også