Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hele familien i sommerhus.

Startet af lussingen, 23. Oktober 2010, kl. 19:42

lussingen

Vi har været i sommerhus i hele uge 42. Af to-benede deltog mine forældre, Jannich og jeg (Stig måtte desværre blive hjemme og gøre klar til vores nye køkken :fnis:) fire-benede Minnie, Speedy, Inani og Loke.
Her kommer lidt blandede billeder. De er ikke særlig gode, men vi har haft en fantastisk uge. Dyrene kunne rende frit i to store værelser og en gang. Pigerne indtog sengen, den var bare sjov og lege i og drengene fik undersøgt resten af hytten :lol:

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

PiaLyng

AlisVolatPropiis

Hvor ser det bare afsindigt hyggeligt ud :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej hvor ser det hyggeligt ud. Og hvor er du heldig din fam. gider dine dyr!

Bawa

Super dejlige stemnings billeder :D
Hvor må det bare have været hyggeligt!

lussingen

Tak allesammen.

Det var en rigtig dejlig tur. Vi fik gået en masse, hygget, spillet spil og leget med dyrene. Mine forældre elsker vores dyr. Især min søde mor, hun kan bruge timer på at lege og nusse med dem <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Det ser ud til at både to - og fire-benede har haft en dejlig uge i sommerhus :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

katja74

Citat fra: A_M_T Dato 23. Oktober 2010, kl. 20:00
Ej hvor ser det hyggeligt ud. Og hvor er du heldig din fam. gider dine dyr!

Lig mine ord  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Snabeldyr

ser ud til at i rigtig har hygget jer
Stealing our hearts, then our sanity

Eliza

Hvor ser det hyggeligt ud.. Og det må være skønt de kan løbe frit  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Hvor er det nogle dejlie billeder... Næste gang i er hernede må vi komme og besøge Jer... Det var jo super hyggeligt da i kiggede forbi... Vi glæder os til at se Jer igen.. ;)

lussingen

Eliza: Det var så dejligt at de bare kunne rende rundt og hygge sig :)

Ilderbanden: I skal være mere end velkomne!! Det var super hyggeligt at møde Jer og jeres søde dyr. Det må vi gentage!

FerretParadise

Ja jeg må sige, at jeg er misundelig, både på jeres ferie i sommerhuset, og så, at din familie er så glade for jeres dyr.

Hvorfor hedder det egentlig sommerhus? Det er da efterår nu. :P

Jeg er så heldig, at jeg lige om lidt får besøg af dig, og det glæder jeg mig rigtig meget til. :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 25. Oktober 2010, kl. 09:17
Ja jeg må sige, at jeg er misundelig, både på jeres ferie i sommerhuset, og så, at din familie er så glade for jeres dyr.

Hvorfor hedder det egentlig sommerhus? Det er da efterår nu. :P

Jeg er så heldig, at jeg lige om lidt får besøg af dig, og det glæder jeg mig rigtig meget til. :)

Jeg føler mig også meget heldig og priviligeret at jeg har sådan en dejlig familie <3

Ja, hvorfor er det lige det hedder et sommerhus?? vi er der både om sommeren, vinteren, efteråret og nogle gange om foråret... Men man får vist ballade hvis man kalder det et helårshus :fnis:

Ja, lige om lidt lander jeg inde hos dig. Det bliver dejligt at se dig og de små igen :)

mette11

Mallow sidder og brokker sig over at hun ikke var inviteret med...hun siger at du er en af hendes bedste venner i hele verden!!  :dans: Men ok, hendes egoistiske madmor ville ikke kunne undvære hende, så hun havde ikke fået lov til at tage på ferie hjemmefra!!
Det ser virkelig hyggeligt ud...og hvor er det bare skønt at se at hele familien kan li´ ilderne... :)