Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Resultatsliste viking ildern 2010

Startet af cibatuchsi, 26. Oktober 2010, kl. 10:08

Bea

Gjort er gjort, og spist er spist... Utstillingen er over, og resultatene ble som de ble! :) Syns det var et fint arrangement jeg!! :P

Anne

#46
Ja udstillingen er ovre, men for mig er det nu relevant nok at vide hvor min ilder hører til og hvad jeg bør stille op i fremtiden.

Måske også at andre arrangører ser tråden og tager stilling til det.

Og ja det var en god udstilling, jeg havde også en super dag på trods af det med Tofta. 2 af mine andre vandt jo og jeg har aldrig før vundet med mere end en af gangen.

Bea


Anne

#48
Jeg finder i hvert fald en relevant diskussion og får folk til at tænke over det. Hvis du går tilbage og læser mine indlæg kan du se at jeg skriver gang på gang at jeg ikke bebrejder udstillingen, så jeg kan ikke helt se hvor du vil hen.

Bea

Vil egentlig ingen andre steder enn at jeg ikke skjønner hvorfor man skal diskutere i en evighet! Vi har stilt ut våre på mange forskjellige utstillinger og får alltid forskjellig tilbakemelding. Bobby vår er en ilder som egentlig ingen vet hvilken klasse skal stilles i... Så vi tar en råsjans hver eneste gang. Først hadde vi han i andre farger, også hadde vi ham i viltfarget... Og enda er ingen sikre på om noe av dette er rett! ( Av og til lurer jeg på om han er en ilder også! LOL!!)

Jeg mener ikke å skape kvalme, men nå ble det som det ble, og da er det så lite man får gjort med det! På en annen utstilling blir det muligens helt annerledes! ;)

Anne

#50
Jeg skriver jo heller ingen steder at Viking ildern skal sige undskyld og lave det om  eller hvad ved jeg. Det er fair nok at det skete som det skete, og jeg ved udemærket hvior frustrerende det kan være at sidde med en udstilling når folk brokker sig og er uenige.

Men det her er min ilder og en ting der undrer mig. jeg har behov for og lyst til at diskutere det i fredelige vendinger med andre ilderejere. Det er vel det fora er til. At diskutere ting om vores dyr, hvad det så end omhandler udstillinger, hverdagsbegivelser eller andet. jeg ser ingen gå ind i en hverdagstråd og skrive" ja så har vi da vist hørt nok om at din ilder stjal dine sko, så du ikke kunne komme på arbejde". Eller i præsentationstrådene "ja så er der vist nok der har sagt velkommen, ingen grund til at fortsætte i en evighed med det samme"

For mig handler det her ikke om viking ildern, men om hvornår en ilder kvalificerer til at stille i handicap, og det synes jeg da absolut er relevant, og ikke kun for mig selv! At du ikke får noget ud af tråden er beklageligt, men det kunne jo tænkes at der var andre der gjorde.

Bea

Håper på det beste for deg og dine små! Er ikke ment som noen kritikk det jeg skriver...

Anne


Eliza

Jeg kan ikke se hvorfor en ilder med handicap, som endda har en dyrlægeerklæring på det, skal flyttes til en anden klasse. Et handicap er vel et handicap lige meget hvordan det ser ud.
At man så kan trække en ilder for at være for flot i en handicapklasse synes jeg lyder helt galt. Handicappede ildere er jo ikke nødvendigvis mindre flotte dyr en andre ildere ud over det handicap de nu en gang har.

Er det normalt på udstillinger at ildere i handicap klassen kan blive trukket i point for at være for flotte?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Anne

Jeg har aldrig haft en handicap før så det aner jeg ikke. Men blev noget overrasket. Jeg ved ikke hvor mange udstillinger der gør det sådan, og jeg vil da gerne vide det, så man kan tage højde for det.

Bea

Jeg vet at noen utstillinger tar utgangspunkt i hvor mye handicapet hemmer ilderen!
Dvs at hvis ilderen klarer seg bra, så kan den stille på lik linje med andre friske ildere.
Handicapet må være slik at ilderen faktisk er redusert på et eller annet vis for at den skal kunne stille i handicap klassen! :)


Starshineferrets

Räknas paralys och för tidig död som allvarliga nog undrar jag då? Samt ett utskott i ryggraden som man tydligt märker och som definitivt kan hämma illerns rörelseförmåga?

Infinity`s

Helt greit at man synes at hun skulle stått i handicap,men dommerene ville flytte henne og det er dommerenes avgjørelse ;)

Til dere andre som er så missfornøyd hvorfor sender dere ikke en mail til Viking Ilder`n og klager hvis det er så viktig for dere?

cibatuchsi

^^ Fordi man sidder og debatter om hvad man syntes om og ikke syntes om ved udstillingen gør jo ikke at man behøver at sende en mail.
man har vel lov at diskuter ?
jeg var ikke selv med. men ved da at folk trods alt havde en hyggelig weekend sammen med en masse skønne mennesker og dyr og det er trods alt det vigtigste