Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvem skal arve dine dyr?(med inspiration et andet sted fra)

Startet af Peewit, 11. Januar 2009, kl. 00:15

Beate

Min kæreste. Men vist han ikke vil, så ville jeg aller helst at noen herinde i "ilder-verden" ville have min lille pus :)
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvis jeg dør så ved jeg at Morten ville beholde dem alle! Han ville overhovedt ikek kunne skilde sig af med en eneste af dem! Han skulle dog nok ha lidt hjælp til at finde ud af hvor og hvilket fodder der skal købes til dem!

Men hvis vi begge gik bort så håber jeg at Christina og evt. Mia ville viderformidle mine dyr til gode hjem eller beholde dem de kunne og havde lyst til! men ved godt at det kan være et urealistisk krav! Men stoler 110% på at de to dejlige damer ville finde gode hjem til mine møgkræ!

Dog har mig og Morten besluttet at Gamle Bandit skal ha fred! Jeg er næsten sikekr på at han ville blive skør eller omkomme af at skulle tilpasse sig et nyt hjem efter det dårige liv han har haft før os!

Men de fire andre kan sagtens tilpasse sig nye hjem og glæde nogle andre ildertosser!

Minority ferrets

Det skal vi i hvert fald nok! Jeg håber lidt at i tilgengæld vil tage JJ og willow hvis Jimmy og jeg skulle gå bort på samme tid ;) de to stille og rolige damer vil i synes var sjove med jeres drenge ;) hehe
Hvis ikke Anna og Morten kan have dem ryger de tilbage til deres tidligere hjem - Mette - Evergreen og Stine rødjne

Mia og Simon skal have Santo, marlon, lucifer, Sheldon og William - hvis de synes de kan tage dem på det tidspunkt
Hvis ikke skal Marlon tilbage til Randi - i hope eller også skal Morten have ham ;) haha hvis ikke Santo kan være ved Simon og mia skal han aflives og lucifer, William og Sheldon ville mia kunne finde nye hjem til :)

Arwen og Gustaf skal nok aflives da de ikke vil kunne komme i nye hjem

Anders skal til Tendzin hvis hun vil have den lille charmetrold ^^
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

CMS

Citat fra: Barky Dato 17. November 2011, kl. 15:24
Jeg har ikke en fast aftale med nogen. (så vidt jeg kan huske)

Host Host - øhhhh - JULIA????
Mange hilsner Christina

Barky

Citat fra: CMS Dato 18. November 2011, kl. 09:23
Citat fra: Barky Dato 17. November 2011, kl. 15:24
Jeg har ikke en fast aftale med nogen. (så vidt jeg kan huske)

Host Host - øhhhh - JULIA????

Nårh ja.. vi har en nougat aftale.. og tror egentlig ikke at Anne vil acceptere at Zallie kommer andre steder end hjem til hende.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Dyrenørden

Jeg kom til at tænke på alt det med et dyretestamente og huskede denne tråd, siden jeg skrev i den er der jo kommet et medlem mere og dem jeg gerne så skulle have mine dyr har selv mange dyr i forvejen. Så nu vil jeg hører om hvem der kunne tænke sig at tage mine dyr hvis der skulle ske mig noget.

De ville enten skulle ud i et hjem sammen alle 4 eller så skulle de deles i 2 hold, hvor Paya og Marcel skulle blive sammen og El Camino og Tif tif sammen.

Mewz

Hvis min kæreste ikke ville, så kender jeg faktisk ikke rigtig nogen, jeg ville overlade ham til. Så det ville nok blive noget med at kontakte vildtstationen, han kom fra, og få ham videreformidlet til en kyndig ilderejer derfra.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Shamua

Citat fra: Dyrenørden Dato  8. Oktober 2012, kl. 13:50
Jeg kom til at tænke på alt det med et dyretestamente og huskede denne tråd, siden jeg skrev i den er der jo kommet et medlem mere og dem jeg gerne så skulle have mine dyr har selv mange dyr i forvejen. Så nu vil jeg hører om hvem der kunne tænke sig at tage mine dyr hvis der skulle ske mig noget.

De ville enten skulle ud i et hjem sammen alle 4 eller så skulle de deles i 2 hold, hvor Paya og Marcel skulle blive sammen og El Camino og Tif tif sammen.
Jeg ville tage dem Trine, og hvis Toke ikke ville beholde dem, skulle jeg nok sørge for at finde nye hjem til dem! .....

Vh. Marianne

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato  8. Oktober 2012, kl. 18:15
Citat fra: Dyrenørden Dato  8. Oktober 2012, kl. 13:50

Jeg ville tage dem Trine, og hvis Toke ikke ville beholde dem, skulle jeg nok sørge for at finde nye hjem til dem! .....

Det var dejligt men Camino og tif tif ville nok skulle flytte i et andet hjem grundet Caminos frustration over andre hanner. Men Paya og Marcel ville helt sikkert falde til med det samme :D <3

Barky

Hahaha! Hvor snedig er jeg lige? Jeg er pææænt sikker på at min gamle aftale med Anne og Christina også gælder for de 2 nye ilderdyr!

CMS

Citat fra: Barky Dato  8. Oktober 2012, kl. 20:34
Hahaha! Hvor snedig er jeg lige? Jeg er pææænt sikker på at min gamle aftale med Anne og Christina også gælder for de 2 nye ilderdyr!

Det kan du roligt regne med <3
Mange hilsner Christina

Barky

Lyspunkt

Jeg kan faktisk ikke huske om jeg nogensinde har fået svaret på dette. Men her hos os er aftalen, at skulle jeg gå bort imens vi har ilder(e), så beholder kæresten Aslan, da han jo lige så meget er hans. Går vi begge bort, så vil min bror blive den der overtager Aslan.
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

CMS

Citat fra: Barky Dato  8. Oktober 2012, kl. 21:11
< < < < < < G E N I A L (just saying)

:P

Skulle der ske noget med mig, og Danny ikke havde mod på at beholde hele flokken, går jeg nu også ud fra du, Steph, Eliza, Trine og/eller Karina ville hjælpe med at finde ud af, hvad der så skulle ske :)
Mange hilsner Christina