Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Min nye dreng!

Startet af mette11, 8. November 2010, kl. 14:13

mette11

Mange tak!  :) Han er en dejlig dreng og vi skal nok for at blive gode venner, når vi lige har lært hinanden at kende.

Ja det er fedt med sådanne kommentarer...jeg ved udemærket godt selv hvordan Mallow er, så at hun bare har vredet sig er en sejr!! Hun fik faktisk 8 i håndtering og det synes jeg er meget, når man tænker på at hun faktisk kan være fuldkommen umulig at holde og hun absolut ikke vil have at nogen piller ved hendes ører!! Så med hensyn til points i håndtering har de dommere virkelig været large!!

KariN

Han er bare Så smuk Mette :)

Jeg glæder mig meget til at møde ham og lære ham at kende :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

Där var ju sötnosen <3 Hoppas att han snart lär sig bättre vanor alltså!

mette11

Tak tak...han har allerede forbedret sig! Han har ikke bidt flere, men han er meget, meget nervøs. Så vi snakker meget med ham, tager ham kort op, roser ham for at sidde pænt og sætter ham ned igen. Han får ret mange godbidder og vitaminpasta her i starten, for at han skal blive mere tryg ved os og have munden og tænderne beskæftiget når vi snakker med ham.
I går har han for første gang leget rigtigt med Jonas her i stuen. Det var dejligt at se at han ville lege...han har ikke rigtig ville lege før, men mere gået forsigtigt rundt og kigget lidt. Det kommer til at tage lidt tid før han falder til, men det skal nok gå er jeg helt sikker på. Han er jo kun en hvalp (selvom hans størrelse ikke helt er så hvalpeagtig) og han har været mange steder i sit korte liv. Så klart drengen er lidt forvirret og har brug for tid til at falde til...

FerretParadise

Stort tillykke med ham, han ser dejlig ud.  :)

Det er lidt sjovt, at vi nu er i "familie". ;) :lol: :)
Ann Hillerslev.

mette11

Tak tak...ja han er jo lidt familie her i dk i form af halvsøskende...det er lidt sjovt synes jeg... :)

Jeg er meget spændt på hvor meget han vejer, men han er ikke klar til at blive vejet endnu tror jeg. Han er meget nervøs, så han skal ikke udsættes for unødvendige ting.

Marianne

Weee, der var jo gutten jo  :dans:

Han har vært på en god rundreise de siste ukene ja så forvirret er han nok stakkars. Men jeg er i hvert fall 110 % overbevist om at han har havnet i det aller beste hjemmet, jeg er bare SÅ glad for at du ville ha ham!  :D

Sjovt at du syns han er stor og robust, jeg tenker alltid på ham som minstemann  :fnis:

mette11

Jeg synes nu at han er stor og flot...jeg er spændt på at se hvad han vejer! Hans appetit fejler i hvert fald ikke noget!! Fra i går aftes til nu har han spist 250g. kyllingehalse!! :o

Mange tak...jeg er også sikker på at han nok skal falde godt til her og få det godt. ;)

Eliza

Haha  :lol: virkelig fed kommentar, men dejligt hun ikke bed.. er sikker på han får det super skønt hos jer han skal bare lige selv finde ud af at i faktisk er rigtige søde madforældre..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Charlotte

Han er virkelig smuk.  :love: Tillykke med ham.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Malene

Tillykke med din nye dreng :D Jeg håber at han snart falder godt til.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

mette11

Tak skal i have! :) Jeg synes også selv at han er meget smuk...og så er jeg også meget tilfreds med hans stamtavle og hans opdrætter!  :ja:

lussingen

Endnu engang tillykke med ham Mette. Jeg var jo så heldig at få ham at se samme dag som du fik ham, og han er godt nok en fin dreng <3
Jeg glæder mig til at følge ham i hans nye liv hos dig og Jonas :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Marianne

Citat fra: mette11 Dato  9. November 2010, kl. 18:42
Tak skal i have! :) Jeg synes også selv at han er meget smuk...og så er jeg også meget tilfreds med hans stamtavle og hans opdrætter!  :ja:

Hihi, takker og bukker for de fine ordene :fnis: