Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Resultatlisten VIF 2010

Startet af FerretParadise, 9. November 2010, kl. 11:21

mette11

CitatJeg kan så prale af, at 3 ud af mine 4 dyr endte på sidstepladsen i deres klasser  Er der nogen der kan slå den 
Tillykke...nej det kan jeg ikke, for jeg havde kun 3 dyr med!! Men hvis det er nogen trøst, så var det Sigi der denne gang skrabede bunden, men tilgengæld vandt hun på DIU!!

lille_jill

Nææ dog, Amina var slet ikke så stor en taber alligevel :)

Charlotte

Citat fra: Cille Dato  9. November 2010, kl. 14:40
Citat fra: Shamua Dato  9. November 2010, kl. 14:34
Citat fra: Shamua Dato  9. November 2010, kl. 14:32
Citat fra: Cille Dato  9. November 2010, kl. 13:22
Nu sidder jeg så med pisse dårlig smag i munden...for igen igen er jeg blevet snydt for en omdømning, og måske gået glip af 3 plads :@
Sidste år holdt jeg min kæft ang det, og skrev det ikke nogen steder....men klasse 19 har Zukqu og Ludo samme point sum, og var ikke til recall. :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
(medmindre der da er lavet en skrivefejl hos Zukqu)

>:| ehhh.. ikke så smart.. Specielt ikke når det også skete sidste år  :o

hvad gør man så.. skal du så også have en tredjeplads roset? Man kan jo ikke ligefrem gøre noget ved det nu?! :S

Ja det skal du da ikke spørge mig om :S
Jeg er bare pænt sur lige pt, og ved godt det kun er 3 plads, og det var det også sidste år(bare i angora klassen,og der var det pluto der blev snydt).
Jeg må jo åbenbart have dårlig karma, siden det gået ud over mig begge år :(

Jeg har INTET forstand på det i ilder-regi, men kan det ikke være at dommeren har kigget på sedlen med pointene og besluttet at den ene er bedre end den anden pga måden pointene er givet på? At de lægger mere vægt på en god bygning istedet for en god farve (f.eks)? Og derfor ikke har haft behov for at kalde dem ind igen?  :S
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Cille

#18
Efter det jeg ved er der altid recall hvis der samme sum og det drejer sig om en placering.
Det var da flere med recall den samme dag...havde selv 2 andre der røg ind igen.
Men altså også en smutter igen :(

Cille

Altså eftersom der ikke har været rettelser ang point-sum, vil jeg så tro at der er sket fejl igen ?
Må indrømme jeg havde forventet respons fra "vif", da jeg ved i har set tråden.
Jeg er en anelse bitter.
Sidste år skrev jeg pænt til jer personligt og uden at lave et "problem" ud af det.....godt nok har jeg ikke skrevet mail til jer denne gang.
Men den fejl burde så heller ikke være sket igen.

KariN

#20
Citat fra: Cille Dato  9. November 2010, kl. 23:30
Altså eftersom der ikke har været rettelser ang point-sum, vil jeg så tro at der er sket fejl igen ?
Må indrømme jeg havde forventet respons fra "vif", da jeg ved i har set tråden.
Jeg er en anelse bitter.
Sidste år skrev jeg pænt til jer personligt og uden at lave et "problem" ud af det.....godt nok har jeg ikke skrevet mail til jer denne gang.
Men den fejl burde så heller ikke være sket igen.

Vi arbejder på sagen, derfor har du ikke hørt noget endnu, vi skal selvfølgelig nok give lyd fra os, så snart vi har fundet ud af mere i den her sag.
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Marianne

Det er jo alltid ergerlig at det skjer feil på ustillinger, og ekstra ergerligt at det skjer to år på rad. Men som arrangør selv så vet jeg at det er helt umulig å gardere seg mot feil på en utstilling, det er mange ildere å holde styr på og det er veldig lett å gjøre en glipp. Alt skal i tillegg skje så fort som mulig for at ikke dagen skal bli grusomt lang, siden ganske mange har lang reisevei hjem. Så i ettertid er det ikke mye arrangørene kan gjøre for å rette opp igjen feil. Dette blir som regel også påpekt i informasjonen som sendes ut til deltagerne på forhånd.

Charlotte

Kunne man ikke nu sige at "ja der er lavet en fejl og det beklager vi, så de to ildere deler 3. pladsen"?
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Cille

Jeg vil bare skrive at der er givet en personlig undskyldning, og et lille plaster på såret.
Så håber vi det ikke sker igen ,heller ikke for de andre udstillinger

Amazing Ferret

Citat fra: FerretParadise Dato  9. November 2010, kl. 11:21



Klasse 20: Senior/Hanner/Tæver/Andre Farver/Neutraliseret/Uneutraliseret

1: Angora Ferretry´s Yabago Chocolat Pure, 95 point
Erika Pedersen

2: Linea Linette, 89,5 point
Mette Beltoft Lykkenshede

3: Amazing Ferret´s Kentucky (Chucky), 88 point
Jill Pedersen

Resten af klassen:

Miss-klister, 88 point
Laban, 87,5 point
Venus Vinus, 87,5 point
Miss Celcro, 87 point
PlayFull Ferret´s Cecillie, 85 point
Yéyé, 83,5 point
Manna, 82,5 point
Gigondas Solbergs SUN (Romeo) (Udgået)
Michael Jackson (Udgået)
Nik (Udgået)
Oscar (Udgået)


Kiggede lige listen igennem igen og der er en lille stavefejl  :fnis:

Miss Celcro er Miss Velcro

FerretParadise

Tak.  :)
Jeg har rettet det på hjemmesiden, jeg kan ikke rette det herinde. ;)
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Citat fra: FerretParadise Dato  3. December 2010, kl. 19:38
Tak.  :)
Jeg har rettet det på hjemmesiden, jeg kan ikke rette det herinde. ;)

Super  :) Tak