Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Valg af transportkasse

Startet af Line, 22. November 2010, kl. 00:13

mette11

Jeg synes ikke tasker med lynlåse er ret smarte, for mine dyr kan åbne lynlåsen indefra!!! Det er seriøst upraktisk!!

Jeg har selv en Atlas 40 og den er jeg glad for til længere ture. Selvom lågen er buet, kan man godt have både vandflaske og madskål siddende på den og man kan have et lille toilet i den også. Den er bare stor og uhandy at gå med hvis man skal gå ret meget.

Line

Jeg bruger heller ikke tasker mere. Havde en den gang Zamira var hvalp og det tog hende da ikke engang en gåtur til bussen før lynlåsen var åben og der var begyndende hul i det der net.

Hvor store er hullerne i gitteret i atlas 40?

Er bare bange for at købe en kasse, og Yéyé så bliver en slank tæve igen til sommer og hun så siger "Hej du, nu gider jeg ikke sidde her mere"

Kan ellers godt lide idéen med lågen i toppen, og specielt plastik gitteret, da Yéyé bider i tremmer..

mette11

Ja det er noget lort når de kan åben lynlåsen.

Jeg kan ikke lige målene på tremmerne i en Atlas 40, men jeg har en lille lort (Sigi) på omkring de 600g. og hun kan under ingen omstændigheder kommer igennem...ikke engang tæt på!

Line

Okay, så burde det ikke blive et problem hvis jeg valgte sådan en...

Anne

De er så små at ingen af mine kan komme ud af dem, og også så små at jeg sagtens havde turdet have sif og puk i den, hvis de stadig havde været i live. og jeg er som sagt ret obs på tremmeafstand, men er sikker på at du kunne have selv en miniilder i den uden problemer

Line

Er der en med en Capri kasse der gider måle afstanden mellem tremmerne?

FerretParadise

Jeg kan gøre det imorgen, de står nede i kælderen, og gider ikke gå derned nu.  ;)
Ann Hillerslev.

FerretParadise

Hullerne i gitteret foran er 2,4 x 2,4 cm.
Ann Hillerslev.

Line

Tusinde tak ann :D Mellemrummet i en Marshall løbegård er det ikke 2,5? (bare til en sammenligning)

mette11

Line

okay... Kunne ikke huske det.. Har ikke slev sådan en nemlig :)