Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mink og ildere

Startet af LordDoom, 28. November 2010, kl. 22:46

Namilla

Sjovt nok er det kvinder der er værst... på mandsdominerede fora er problemet slet ikke så stort, hvis man altså så også har en aktiv moderatorstab... et forum som pokernet, hvor der er flere tusind brugere, der er stort set aldrig problemer...
Kvinder er værre til at hakke på hinanden tror jeg...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Namilla Dato 29. November 2010, kl. 13:23
Sjovt nok er det kvinder der er værst... på mandsdominerede fora er problemet slet ikke så stort, hvis man altså så også har en aktiv moderatorstab... et forum som pokernet, hvor der er flere tusind brugere, der er stort set aldrig problemer...
Kvinder er værre til at hakke på hinanden tror jeg...
På G og G er der faktisk en del mænd også og nogle af de værste af dem er faktisk mænd!

lille_jill

Altså jeg har et forum med ca. 150 brugere, hvoraf jeg kender til 2 mænd. Der er det altså ektremt sjældent at der er nogen som helst form for bitchfights, som der er tildens til i ildermiljøet.

Anne

på den blogside jeg er på er det HELT klart mændene/fyrene der er værst.

AlisVolatPropiis

Trolls er og bliver nu kære.....irriterende, dumme og meget meget ynkelige ja...men også kære...jeg får lidt ondt af de stakler der har sådan et opmærksomhedsbehov de bliver nød til at få den negativt :)

Namilla

Okay... der kan man se... min erfaring var bare, at der var mindre ævl og kævl på mandsdominerede fora... (fx pokernet og forskellige krybdyrs- og insekt-fora)... Det kræver selvfølgelig også en aktiv moderator, for hvis ikke der bliver skredet ind, så kan det selvfølgelig gå galt på alle fora...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Namilla Dato 29. November 2010, kl. 17:58
Okay... der kan man se... min erfaring var bare, at der var mindre ævl og kævl på mandsdominerede fora... (fx pokernet og forskellige krybdyrs- og insekt-fora)... Det kræver selvfølgelig også en aktiv moderator, for hvis ikke der bliver skredet ind, så kan det selvfølgelig gå galt på alle fora...
Jeg tror det er fordi dem der er på de forumer du nævner er folk der har samme interesse, det er mænd der kan snakke om fælles ting...
På G og G er det jo folk der ikke har anden int. end at genere andre folk... Der er det de mænd der ikke kan være med på de forummer der rent faktisk handler om noget.