Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Kommer jeres ilderer?

Startet af LordDoom, 8. December 2010, kl. 10:21

Barky

Nu er Zallie jo ikke helt ung længere. Hun blir faktisk 6 næste år... Hun er så udemærket klar over hvad hun hedder. For hun reagerer ALTID på sit navn ved at kigge på mig. Men komme når jeg kalder? Det er sket under 10 gange i hendes liv at hendes højhed har nedværdiget sig til den slags.......!

Maleika kommer altid når jeg kalder. Hun kommer også når katten kalder, eller hvis jeg kalder på andre end hende... Hehehe...

Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Mine reagerer på en bestemt lyd, (godbidslyden) Naanok er den der er bedst til at komme når der bliver kaldt, men det er nok mest fordi han slet ikke kan styre sin nysgerrighed og muligheden for at der skal ske noget spændene når vi kalder på ham.

Det er sjældent nødvendigt at kalde på ham, for han er som regel klistret fast til ens ben lige så snart man rejser sig fra sofaen *G*

Med Julian er det mere held end forstand at han kommer når jeg kalder og Cassiopeia hun kommer når det passer hende og ikke os andre ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Rokkie

Smilla reagerer for det meste på sit navn og kommer, men Bailey tager sig ikke af noget som helst, medmindre man er ved at give dem ny mad eller rasler med en pose :)

Lea

Har haft en del ildere som kom når jeg kaldte på deres navne. (: eller kælenavne

Og når man ryster med bøtten med guf i så kommer alle også (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Cille

Her Kommer flertallet, når jeg kalder på dem...nogen reagere kun på kælenavn :fnis:
Så har jeg så nogen der godt hører man kalder, men lige skal tænke over om de gider eller ej....det så lidt lala om de så finder ud af om de gider komme :fnis:.....
Nogen af dem behøver jeg slet ikke kalde på,da de altid render lige i røven af mig, eller hænger på mine ben  :fnis:

Med et ryst med godbidder-bøtten så komme de alle.... medmindre de gået helt kolde og snork bobler

AlisVolatPropiis

Mine kommer også når jeg laver godbidslyden.....deres navne tjah....det er i hvert fald ikke noget jeg har lært dem som sådan...så tvivler *G* og godbidslyden virker jo fint...

Charlotte

Mine kommer ikke når jeg bruger deres navne, men når jeg fløjter på en bestemt måde, så ved de at der nu er godbidder i luften og så kommer de løbende i fuld galop.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Stephanie

Mine ved hvad de hedder, og løfter hovedet og kigger hvis jeg kalder på dem ved navn, dog kommer de kun hvis de ikke er igang med noget de finder mere spændende. Gør jeg stemmen lidt lysere når jeg kalder deres navn kommer de ofte også selvom de var igang med noget spændende. Bruger jeg den lyd jeg altid har sagt når de fik/får godbidder så er det helt sikkert at de kommer, også selvom de nu langt fra altid får en godbid når jeg siger den.

mo-cheri

silke kommer når man kalder. -faktisk er det derfor hun hedder silke  ;) vi fandt nogen navne som vi godt kunne li, og så "prøvede" vi dem på
hende. -først for at høre hvilket der lød bedst. men da vi fandt ud af at hun reagerede på silke, stort set hver gang. så kunne hun jo ikke hedde andet  :love:

fritz og sofus kommer kun så langt at de kan se om jeg har noget der er værd at komme efter eller ej...

men jeg er ikke i tvivl om at de ved hvad de hedder  ;)