Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vi fik en kanin idag.

Startet af FerretParadise, 10. December 2010, kl. 20:02

Eliza

Super fedt de gad spise det.. tror måske jeg har et par poser som er klippet du kan få nu når mine er så kræsne  :@
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 12. December 2010, kl. 11:50
Super fedt de gad spise det.. tror måske jeg har et par poser som er klippet du kan få nu når mine er så kræsne  :@
Jamen det vil de blive meget glade for.  :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

åh den här har jag missat! mohahaha... ferret namn namn :D

lussingen

Hvor er dine dyr heldige, at de fik sådan en hel kanin :) Jeg ville ønske mine gad spise lidt mere kød... Måske jeg skulle prøve med en Ninka-Ninus? 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Optimus Ferrets

Gott! Ser väldigt aptitligt ut!  ;)

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 12. December 2010, kl. 22:02
Hvor er dine dyr heldige, at de fik sådan en hel kanin :) Jeg ville ønske mine gad spise lidt mere kød... Måske jeg skulle prøve med en Ninka-Ninus? 8)
Du kan da få nogle poser med hjem af noget forskelligt. Så kan dine dyr prøve at smage, måske de kan li lammeben, kanin, andehalse, kyllingevinger eller eller eller....
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 13. December 2010, kl. 09:36
Citat fra: lussingen Dato 12. December 2010, kl. 22:02
Du kan da få nogle poser med hjem af noget forskelligt. Så kan dine dyr prøve at smage, måske de kan li lammeben, kanin, andehalse, kyllingevinger eller eller eller....

Det ville da være super dejligt. Måske er der noget der falder i hertugernes og hertugindernes smag :fnis: De må snart til at tage sig gevaldigt sammen :P
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.