Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvor går tiden dog stærkt!

Startet af Kristine, 11. Januar 2011, kl. 20:59

Kristine

Jeg husker det som igår at jeg fik de sødeste hvalpe med hjem.. og synes de er den samme størrelse...
men nu har jeg lige kigget billeder igennem.. og hvor er det sjovt at se og hvor går tiden stærkt.. de er både vokset og har skiftet farve

For 5-6 måneder siden

Lille bitte Laban lige da jeg fik ham hjem

Lille bitte Sabine.. også lige da jeg havde fået hende hjem

NU ------->

Det er min søster som ligger med dem... hold da op hvor er de blevet store og Sabine er blevet rigtig lys i pelsen..
Kan huske lige da jeg fik hende hjem lignede hun en lille hvalp på 6uger næsten.. og nu er hun blevet en voksen og smuk tæve <3
og Laban er godt nok også blevet stor... og en rigtig lækker vinter pels de har ;) hehe

Syntes lige at jeg ville dele det med jer..
En masse båt her fra.. hehe

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Line

Hehe... Ja, man kan godt blive lidt overrasket over hvor små ens dyr har været når man engang imellem kommer forbi de første billeder af dem :P Når man ser dem til hverdag lægger man jo sjældent mærke til at de vokser, før de er blevet rigtig store :)

Kristine

Lige præcis! Og min kæreste sagde også '' Skat, Sabine er da blevet stor? ''
Og jeg var helt... '' Nej nej nej, havd snakker du om.. hun er lige så lille som hun plejer.. eller hun er måske vokset lidt ''
men nu når jeg faldt over billederne kan jeg se at hun er jo vokset HELT VILDT meget.. især også Laban.. han er jo en kæmpe ilder
Ej.. hvor går tiden dog stærkt.. man skal huske at nyde det.. selv om de er også virkelig fantastiske nu, selv om de er blevet ældre <3 hehe

Louise V

Hold da op hvor er laban stor   :fnis:

Kristine

Ja han er virkelig en kæmpe... jeg kan næsten slet ikke ligge med ham i armene det er han for stor til
Han var også den største hvalp i kuldet da han blev født og var faktisk temmelig meget større end de andre..
gik bare ikke ud fra at han ville blive SÅ stor.. han er virkelig en kæmpe ilder.. jeg skulle måske prøve at måle ham på et tidspunkt :) hehe

katja74

Hold op hvor Sabine ligner min Smukke  :o

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Kristine

Ja fuldstændig :O
Du er sikker på det ikke lige er Sabine du har snupset og taget et billedet af?  :fnis:
De kunne jo næsten være tvillinger... hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro at det var hende som var på billedet
Men de er nogle utrolig smukke ildere <3 hehe

katja74

Citat fra: Kristine Dato 11. Januar 2011, kl. 21:21
Ja fuldstændig :O
Du er sikker på det ikke lige er Sabine du har snupset og taget et billedet af?  :fnis:
De kunne jo næsten være tvillinger... hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro at det var hende som var på billedet
Men de er nogle utrolig smukke ildere <3 hehe

Ja de er meget smukke.... kan nu godt li blaze  ;)

Kristine

Ja, faldt også for hende lige da jeg så hende (:
Kunne dog godt tænke mig en pastel og en helt sort.. kan ikke lige huske hvad de er kaldt.. hehe

Bawa

Ej hvor er Laban dog bare stor og lækker at se på!
Jeg får helt lyst til at kramme ham! :love:

Sabine er godt nok også fin at se på.

Kristine

Kunne du sagtens få lov til, han er en rigtig putte trold! Han elsker at blive nusset om
Så det ville han slet ikke have noget imod
man kan også se han er helt færdig på billedet fordi min søster has siddet og nusset ham
og han har det skønneste sind.. alle mine venner og min kæreste er helt vild med ham.. de plejer at spørge om de må få ham.. hihi
Det er skønt at have et dyr andre folk også er helt vild med <3 men han er virkelig også bare en rigtig dejlig dreng.. der har jeg været rigtig heldig :)

Bawa

Ud fra billedet, og din korte beskrivelse af ham, synes jeg han minder utrolig meget om min egen Pesto :D <3

Snabeldyr

der sker rigtig meget rigtig hurtigt
Stealing our hearts, then our sanity

Kristine

Hehe :) Han er i hvert fald en perfekt ilder.. virkelig skøn.. elsker at blive nusset og putte og få opmærksomhed og hverken bider eller noget.. og en rigtig charmetrold og fjolle gøj, han er bare fantastisk
Hvor imod at Sabine har jeg været lidt uheldig med.. i starten da jeg fik hende var hun rigtig menneske sky og bed meget.. (Hende jeg havde købt hende af privat gav hende også smølfe spark og hun levede under dårlige forhold) bare fra en privat på dba.. ikke nogen god avler.. og i starten kunne jeg slet ikke holde hende eller nusse hende og når jeg tog hende op når hun sov for at nusse hende.. så vågnede hun med det samme og løb væk.. det var virkelig forfærdeligt at have et kæledyr som er bange for en :(
Men heldigvis var Laban sød imod hende og puttede med hende og delte hans mad med hende ( Eller rettere, hun stjal det.. den møgunge) og det var til at brække sig over hvordan hende jeg havde købt den af snakkede om hvordan man skulle behandle dem... for hun modsagde ALT det der står på internettet og hvad jeg har fået af vide... og pga hun har fået forket kost har det resulteret i at hun har fået nogle grimme tænder :( altså de er fine og intet i vegn med dem.. men de er bare grimme og se på, misfarvninger.. /:

Men nu.. er hun en rigtig sød ilder, rigtig legesyg og leger med alle, nysgerrig og kontankt søgende.. Hvilket virkelig er fremskridt! og nu kan jeg endda holde hende og nusse hende... jeg har fundet hendes svage punkt ;) bare nus hende på halsen/ under hovedet/hagen og på maven samtidig... det kan hun slet ikke stå for og hun ligger bare død og nogle gange falder i søvn.. og nu kan alle nusse hende og alle lege med hende.. dog bliver hun nemt forskrækket nogle gange og ved ikke hvor hårdt hun må bide når hun leger :S men så længe det kun er i leg og ikke hele tiden spontant som før hen er jeg glad.. for det er nemmere at arbejde med og jeg kan se at jeg er på rette vej med hendes opdragelse

(Skal lige siges at jeg ringede til dyreværnet ang hende jeg købt Sabine af.. men de svarede ikke og ringede ikke tilbage osv.. så der er aldrig sket noget :( og så kunne jeg ikke huske hvad hun hed eller hvor hun boede så kunne ikke ringe igen senere)

katja74

Citat fra: Kristine Dato 11. Januar 2011, kl. 21:45
og pga hun har fået forket kost har det resulteret i at hun har fået nogle grimme tænder :( altså de er fine og intet i vegn med dem.. men de er bare grimme og se på, misfarvninger.. /:

Igen--- det samme gælder Smukke!!