Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

vinterbilder och Larven

Startet af Blueshift, 9. Februar 2011, kl. 14:17

Blueshift

Det här är Larven. Namnet betyder precis vad jag förmodar att det låter som även på danska  :D (larve, larver?). Han är en utav mina yngre illrar och är 2 år och 7 mån gammal.

http://trickytrixie.tripod.com/larv200111/larv200111a.jpg

På vintern blir det tidvis enorma mängder snö i utegården, och då håller sig illrarna mest under snön där de har ett gigantiskt nätverk av grottor, tunnlar och gångar som sträcker sig under snön över hela gården. De små träden, buskarna och trädstammarna ger naturliga hålor under snön.

Det här fotot (ovanför) är där dammen är. Så här ser det ut på sommaren:

Det finns många in- och utgångar  :D

När de rör sig ovanpå snön följer de upptrampade stigar:

Kan ni hitta Larven på bilderna nedanför?  :D

lussingen

Sikke en smuk dreng du har dig der <3
Hvor er din udegård bare fantastisk!!! Jeg skal selv igang med at bygge en til foråret. Den kan desværre ikke blive lige så stor som din, men der er rigtig mange gode ideer som jeg meget gerne vil bruge! Dine dyr er meget heldige ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lenac

xoxo Malene <3

Eliza

Han er godt nok meget meget smuk, det er jo helt vildt  :love: <3

Hvis jeg nogensinde får mulighed for det så skal mine dyr også have sådan en løbegård, den er så fed.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Hold da op en flot fyr :D Sikke et sødt ansigt han har og han ser da ud til rigtig at hygge sig i den store have :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Tak fordi du deler billeder fra din udegård, den er simpelthent bare helt fantastisk.  :)
Både jeg og mine dyr er meget misundelige, gid jeg boede et sted, hvor jeg havde mulighed for at lave sådan en.

Larven (og det hedder sådan en også på dansk  ;)) er godt nok skide smuk, sikke et ansigt, og sikke nogle smukke øjne, og hvilken bygning.  Jeg er meget imponeret. <3
Ann Hillerslev.

Malene

Han er bare så fiiin! Jeg elsker hans øjne <3
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis

Sikke et ansigt! o.O <3 han er da helt vidunderlig :D og jeg tror ikke der er rosende ord nok om din løbegård :lol: så hvis vi nu bare aftaler at jeg tænker alle dem på dansk og du dem der findes på svensk -så slipper jeg for at skrive en mindre roman i positive tillægsord...

:D

Lena og Peter

En rigtig flot ilder....
Og hold da op for en lækker løbegård....  :)

Stephanie

Hvor er Larven dog bare smuk!!  :o

Og det er jo det vildeste luksus dine ildere lever i :D

Blueshift

Tusen tack från både mig och Larven  :D :love:

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  9. Februar 2011, kl. 16:28
så hvis vi nu bare aftaler at jeg tænker alle dem på dansk og du dem der findes på svensk -så slipper jeg for at skrive en mindre roman i positive tillægsord...
:D

Låter som en fin deal  :lol: Tack tack!

Shamua

Kæft hvor er han flot! Dejlig bredt ansigt :love: mmmm!

Og sikke et lækkert vinterbo de har lavet sig.. Man får helt lyst til at kravle ned i hulerne til dem  :fnis:

Vh. Marianne

Starshineferrets

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRVVVV!!!! <3

Sølvsten

Det er den smukkeste larve jeg nogensinde har set.

AlisVolatPropiis

Citat fra: Blueshift Dato  9. Februar 2011, kl. 14:17

Hej Trine....jeg vil gerne bo hos dig....skal vi putte?!.....

-det siger han altså!!!...jeg sværger!!! sååååååååååååååk....jeg bliver ved med at vende tilbage og høre ham sige det... <3 :lol: