Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lidt af hverdagen i rødovre

Startet af KariN, 10. Februar 2011, kl. 10:49

Julie

KariN

Tak tak :)

Selvom kvaliteten ikke er den bedste *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Citat fra: KariN Dato 10. Februar 2011, kl. 19:26
Tak tak :)

Selvom kvaliteten ikke er den bedste *G*
Nogen gange betyder kvaliteten ikke så meget, så er det motivet der er det vigtigste.  ;)
Ann Hillerslev.

KariN

Ann: Ja det er rigtig nok :)

Jeg må se at få købt mig et spejlrefleks så jeg kan tage fine billeder :P
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Åh de skønne basser  :) Du har da opdraget "nogle" af dine drenge godt så de hjælper med rengøringen  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Citat fra: Eliza Dato 11. Februar 2011, kl. 22:17
Åh de skønne basser  :) Du har da opdraget "nogle" af dine drenge godt så de hjælper med rengøringen  :lol:

Altså hjælper og hjælper *G* Hvis det er at hjælpe når man prøver at stjæle kluden og nappe mig i tæerne jamen så er de meget godt opdraget til at hjælpe :D :D og den sidste "dreng" han vil hellere putte med sin lille pige i sofaen :P

Lena og Peter

Nogle dejlige billeder, af dine rigtige søde totter... :)