Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

ilder navne :)

Startet af ildermor, 13. Februar 2011, kl. 11:18

ildermor

amen man kan jo ikke tage patent på et navn .... "DU må ikke kalde DIT dyr for REX, FOR DET HEDDER MIT..."


hold op hvor er nogle altså sarte... det BARE et navn ... du kan jo heller ikke få et navn til dit barn som INGEN andre har , eller ingen andre vil finde på ? Det er da for langt ude at man ikke bare kan have en ganske almindelig debat om navne.... har fundet dem jeg skal bruge på hundegalleri... der vl folk faktisk sige noget man kan bruge til noget, istedet for "du må ikke tage mit navn" ... så det bestemt ikke her inde man skal spørge om navne ... s: ...


cibatuchsi

det er ikke fordi folk er sarte. men nu har jeg feks lige fundet 15-20 navne jeg ønsker vores hvalpe fra i år skal have nogen af. og ja så ønsker jeg da ikke at se de navne ved andre inden jeg har fået lov til selv at bruge dem. det er jo ikke navne som feks bisse. molly osv. men navne man har brugt en masse tid på at finde og sammensætte. og fatter ikke du skal være så nærtagende. du har fået en masse brugebare links, bla. til den tråd der er herinde med navn. så fatter ikke du brokker dig.??
du ville jo heller ikke fortælle hvad du skulle bruge navne til bare sagt vores links osv ikke var brugbare.
er det fordi vi ikke vil komme ud med de navne vi har planlagt at bruge i år du skal bive så negativ??
ja undskyld mig men forstår dig bare slet ikke.

ildermor

jeg forstår ikke problemet i at skrive nogle navne ? behøves da ikke være jeres "avls" navne .. omg ..

fatter slet ikke man kan "passe" sådan på hvad man skriver, man kan ikke "passe" sdan på et navn ? Det er da åndsvagt.. der jo ikke nogle der siger man SKAL skrive de navne man ikke vil dele med andre ? helt åndsvagt man ikke engang kan lave en debat her inde uden folk straks bliver mistroisk ... JA jeg har da VIRKELIG tænkt mig at give mit dyr et navn jeg ikke engang kan udtale.. Det var bare for at have en navne tråd så FOLK kunne bygge ideer ud fra det... overhovedet ikke noget der skulle afslører jeres hemmelige navne ;)

rolig nu moser ;)

cibatuchsi

^^ nu er det sådan at du har fået et link til den tråd der er oprettet herinde hvor folk har skrevet deres ildernavne i så det at sige man vil holde dem hemmelige er jo latterligt. at du lige pludselig skriver det er for at få en tråd hvor folk kunne bygge ideer ud fra passer jo ikke helt med det du har skrevet tidligere.
og ja sådanne en tråd findes allerede. og det ved jeg da jeg selv har oprettet den.

men ja forstår dig ikke og din måde at reager på. men det er åbenbart også meningen det skal være sådanne. for intet man skriver er godt nok.
ha en forsat god dag.

FerretParadise

Jeg forstår slet ikke meningen med tråden, men måske jeg bare er lidt anderledes, eller underlig...

Jeg vil da meget hellere selv finde på nogle navne til mine ildere, så de betyder noget for mig, end at kopierer navne som andre har til deres dyr.

Specielt med tanke på, at vi er herinde på forum, så ville jeg da blive lidt trist over, at se en anden skrive om deres Jezebel eller deres Zefyr. Det er to navne der betyder meget for mig.

Jeg synes godt, at man må respekterer hinanden, ikke alle synes det er fint, at andre bruger deres dyrs navne.  ;)
Ann Hillerslev.

lille_jill

Alm navne er rex, mille, molly, freja, frits, fritz osv.

men hvem gider at sidde inde med nr. 5 af en nulevende ilder med samme navn?
hvis man ikke går på udstilling eller er i miljøet, så er navn jo ligegyldigt. Ilderen er også ligeglad.

Charlotte

Jeg tror at forskellen på hundeverden og ilderverden er at der findes MANGE flere hunde i Danmark end der findes ildere. Og da vi ikke er så mange ejere som der er hundeejere, så kan vi næsten ikke undgå at ende på de samme forummer. Derfor vil vi heller ikke kunne undgå at høre om et dyr der har fået samme navn som vi ellers har tænkt længe og meget over (eller som mig der bare finder på et eller andet tåbeligt og selv synes det er et fantastisk morsomt navn  :fnis: ). Så istedet for at blive pigefornærmet, så burde du være glad for det betyder jo også at der ikke er nogen af os der ville kalde vores dyr for Starwars hvis du havde kaldt een det (bare for at tage et eksempel).  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Anne

#37
Citat fra: ildermor Dato  3. Marts 2011, kl. 12:32
jeg forstår ikke problemet i at skrive nogle navne ? behøves da ikke være jeres "avls" navne .. omg ..

fatter slet ikke man kan "passe" sådan på hvad man skriver, man kan ikke "passe" sdan på et navn ? Det er da åndsvagt.. der jo ikke nogle der siger man SKAL skrive de navne man ikke vil dele med andre ? helt åndsvagt man ikke engang kan lave en debat her inde uden folk straks bliver mistroisk ... JA jeg har da VIRKELIG tænkt mig at give mit dyr et navn jeg ikke engang kan udtale.. Det var bare for at have en navne tråd så FOLK kunne bygge ideer ud fra det... overhovedet ikke noget der skulle afslører jeres hemmelige navne ;)

rolig nu moser ;)

nu kom jeg til at trykke godt om, det var bestemt ikek meningen.

jeg synes fatisk det er dig der skal tage det roligt og slappe lidt af. Hvad er det for en uforskammet opførsel du kommer med i denne tråd?? Du er faktisk den eneste der flipper ud her.

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

[besked=AlisVolatPropiis]Så bedes i lige huske på at personlige hentydninger i en diskussion ikke får jeres argument klarere frem, nærmere tværtimod![/besked]