Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hjernetræning med Mallow!!

Startet af mette11, 17. Februar 2011, kl. 10:38

Anne

haha jeg tror ikke mine kat få fat i den, men de triller bare meget demonstrativt med den mens  de af og til kigger bebrejdende på mig... "ja jeg triller med den her.. men den er jo tom.. fordi du åbenbart ikke synes jeg skal have mad..."

KariN

Nano kan også kun liiige få fat i den her (det er de dér meget hårde noglen af plastik)

Men ja det er da også utroligt at vores ildere vil have os til at tænke selv  :fnis: :fnis:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

min er også i hård plast, jeg har også en i noget blødere materiale, men den ligger hjemme hos mine forældre.

Barky

IHHHHHH Hvor er Mallow dygtig... :D
Men *host host* det havde jeg jo også regnet med..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

CitatMen ja det er da også utroligt at vores ildere vil have os til at tænke selv
Ja hvad er meningen egentlig med det?? Mallow tager deres med i seng nogen gange  :S...hun bærer den også bare i munden! Men så har man jo også en snack tæt ved, hvis man lige er lidt sulten når man vågner jo!  ;)

Og ja Julia...Mallow er sgu en kvik ilder! Meget kvik vil jeg mene - nogen gange næsten FOR kvik!  :ja:

Barky

Man kan aldrig være FOR kvik..... :D :D :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia