Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vi siger velkommen til Zayn

Startet af PiaLyng, 17. Februar 2011, kl. 19:15

PiaLyng

Steffen har jo snakket lidt med Mette om en han/vi ønskede os en lækker ilder - og TRADA :dans: Zayn Evergreen er hermed flyttet ind med vores 5 andre drenge :dans: Den har stået på den ene efter den anden parring fra vores elsked Achmed, da han jo synes denne flotte fyr er super fræk ;)
Zayn er en tøsedreng, da selv lille Achmed er "the boss" over ham :fnis: Men han bruger så sin tid på at charmere sig ind på os andre.

Så er der lige et billed af Zayn og Achmed - så man lige kan se størrelses forskellen på de to drenge :)
(Zayn er født den 14/06-2010 og Achmed er fra den 26/06-2010)

Minority ferrets

Jahhh Pia så var der billeder :D
Hvor er han en fin stor bamse  :fnis:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Sølvsten

Stort tillykke med ham han ser meget dejllig ud

Anne

Jeg må indrømme det er med blandede følelser jeg læser det her. Jeg vidste godt du skulle have ham og jeg ved du vil give ham et godt hjem, men jeg kender jo Zayn fra Ida, og husker tydeligt da hun fik ham hjem og hvor glad for ham og stolt af ham hun har været. Zayn har i det mindste været heldig at være elsket de steder han har været, i modsætning til mange andre formidlingsildere. Jeg har helt ondt indeni over hvor forfærdeligt det må være at se sin ilder ude hos en anden, men på den anden side er jeg også så glad for at det er en fra fora der har fået ham og at vi (og især Ida) kan få lov at følge ham tæt <3

Undskyld hvis det blev lidt negativt, men jeg ønsker jer alt godt især for Zayns skyld, ved du hvor Serenity er kommet hen?

Og nåja STORT tillykke med ham, han er sådan en dejlig dreng <3

PiaLyng

Jeg har fået besked fra Snabeldyr/Ida og jeg har taget billederne også lidt for hendes skyld - og vil til hver en tid opdatere - da det jo har været hendes bette baby - og jeg sagtens kan følge det i hvor hårdt det er at se sin baby i andet hjem. Ida har også fået afvide fra Mette hvor han kom hen osv. så hun er fuldt opdateret.
Serenity skulle vist stadig være hos Mette - men er ikke 100% sikker. Jeg har dog hørt fra en jeg kender at hun måske skal have hende hjem at bo - men igen er det ikke sikkert.

Og Tak :D
Herhjemme er vi helt fortabt i ham - han har snørret ALLE om sin lille pote - ja selv hunden synes han er så meget sødere end de andre bæster <3

Snabeldyr

Zayn er en lille hjerteknuser... Han er bare en dejlig dreng...

tak for billederne - det luner indeni at se ham
Stealing our hearts, then our sanity

Julie Stuhr

lille_thor

hver er han en sød lille pastel dreng :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Eliza

Tillykke med den nye charmedreng  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

AHR! Endnu en dødlækker pasteldreng :o Tillykke med ham... Nam nam lige til at spise :love:

ninaliv

Lena og Peter

Tillykke med din nye dreng... Han ser ud til at være en rigtig sød pasteldreng...

Shamua

Godt han har fået en dejligt hjem :) Tillykke med ham :love:

EDIT: ET dejligt hjem... Det er hårdt at være vestjyde  :-$

Vh. Marianne

Mette - Evergreens Ildere

Den her bamse dreng er jordens dejligste.. Havde det ikke været fordi jeg har to brødre til ham og var blevet en kørestol rigere, var han blevet herhjemme..  :ja:

Jeg siger jer han har haft det dejligste hjem og har fået et super godt hjem nu.. Jeg er så stolt af de hvalpe fra det kuld, de er så milde og skønne..  <3 <3

Bawa

Åh hvor er han bare flot! Der er bare et eller andet over de der pasteller :love:
Tillykke med ham, Pia!