Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Så fik vi også aktivitetslegetøj!

Startet af Anne, 18. Februar 2011, kl. 16:09

Lenac

Jeg sidder og bliver i helt godt humør af dine billeder... synes de er super hyggelige...
xoxo Malene <3

Shamua

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

hahahahaha.....det der er simpelthen bare ja....de er jo virkelig aktive :D og får aktiveret dig -det er da ikke så dumt ;)

PiaLyng

Du har nogen smukke dyr ! -især My varmer lidt om hjertet!

Og så har du da nogen kloge dyr :D de bliver aktiveret og det gør deres madmor sq også ;).

Anne

Tak alle sammen! Jamen de er jo ikke helt dumme, vi er bare ikke enige om hvordan sådan en dims egentlig skal bruges. Jeg må nok finde mig nogle mere attraktive godbidder, hvis jeg vil gøre mig forhåbning om at de kan overtrumfe klodserne. Jeg synes klodserne lugter lidt af fisk, så måske det er derfor de er så spændende?? Den anden side med de der skubbelåger går det helt fantastisk med. Meep er faktisk bedst til den, men Joa kan også sagtens. Jeg tror bare Meep er bedre motiveret af godbidder end de andre.

Jeg tror ikke de sådan bliver træt af den, den skal jo frem engang imellem til hyggetræningg/leg, og ikke stå fast ude. jeg vil gerne have den med kuglerne der skal trilles over huller som du har Mette11, jeg har en formodning om at kuglerne ikke er ligeså nemme at gemme under sofaen! Så kan det være de holder fokus :P Det går jo rigtigt fint md den side de ikke kan rende med dele af. og så skal jeg have dene blå som mette har også :) men det bliver altså lige en anden måned, pengene skal også være der.