Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvor føler jeg mig bare provokeret!!!

Startet af mette11, 19. Februar 2011, kl. 20:32

lille_thor

Citat fra: lille_thor Dato 20. Februar 2011, kl. 13:24
synesogså deter ærkelgt at der står moderen dræbte den på stedet og længere nede står der at manden kastede den ind i en opvaskemaskine hvilket den døde af  :S
Hov der ku stå synes også det er mærkeligt at der står atmoderen dræbte den på stedet og længere nede står der at manden kastede dn ind i en vaskemaskine hvilket den døde af.'

og så har man jo hørt om en hund før der har ædt en damesansigt mens hun sov,mn dethr jo ikke afholdt folk fra at ha hund.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Anne

Historien var oppe sidste år også, nøjagtigt den samme med den eneste forskel at der også var en hundehvalp involveret i den. jeg tror simpelthen det er en vandrehistorie. på de amerikanske sider står der jo også det skete i januar, på eb står der i mandags og kigger man længere tilbage i google resultaterne så den der pludselig også sidste år.

Som hisrtorien lyder kan den jo slet ikke alde sig gøre. Selvfølgelig kan en ilder fakitks spise 7 barnefingre, men det kræver tid og ungen ville jo skrige hele vejen igennem!

dejligste

Citat fra: lille_thor Dato 20. Februar 2011, kl. 13:24
synesogså deter ærkelgt at der står moderen dræbte den på stedet og længere nede står der at manden kastede den ind i en opvaskemaskine hvilket den døde af  :S

Du har ret det er virkelig ækelt.. Hele situationen virker faktisk vildt grotesk, der er så mange ting der burde være anderledes..!!
De personer virker faktisk total inkompetente..!!!!

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Anne

mette11

Ja...historien lyder meget som den forrige af sin slags!! Og når de ikke engang kan sætte navne på de involverede parter, blive enige om alderen på ungen, datoen for hændelsen osv. så virker det sgu ikke helt troværdigt for mig i hvert fald!!

Men jeg bliver bare så gal over at en historie skal bringes og folk tager det for gode varer!!! Folk er snordumme og tror på de ting de læser, så journalister burde tage deres ansvar alvorligt, men der er nok stor forskel på om man som journalist arbejder for at bringe nyheder, eller forarge!!

Charlotte

Jeg hørte om den historie for en måneds tid siden på facebook. Der var der også en hund involveret. Begge dyr blev efterfølgende fjernet pga misrøgt (de var ikke blevet fodret i lang tid). Sådan lyder den historie jeg har hørt. Så det er vist bare gamle nyheder der bliver bygget lidt videre på.  :nej:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Wolter

oh my!! stakkels firtte!!  :o
Den kunne da ikke vide at det den gjorde var forkert! Jeg synes ikke det er iorden at KASTE med et dyr, lige meget hvad! >___>

Er der nogen der ved om historien er 100 % sandt? ò.o
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

mette11

Jeg er 100% sikker på at den historie ikke er sand!

Anne