Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Det gik hurtigt!

Startet af Wolter, 20. Februar 2011, kl. 22:07

Malene

Selvom det lyder lidt mærkeligt, så synes jeg nu stadig at du skal fremlyse dem ved Dyrenes Beskyttelse, Dyrefinder, politiet (hvis man kan det) og andre steder :)

Som Anne siger, så kan der jo sidde en ejer og savne dem helt vildt :( At sætte sedler op hvor de blev fundet, er nok også en god idé, for det er jo ikke sikkert at ejeren bruger internettet så meget eller slet ikke har noget.
Jeg ville blive helt knust hvis jeg mistede mine ildere, og hvis nogle fandt dem, ville jeg blive mere end lykkelig over at de gjorde alt hvad de kunne for at få mine "børn" hjem til mig igen.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Wolter

lille_thor - Det lyder rigtig sært det hele..  :S Jeg håber også at jeg kan behole dem! >w< Men jeg vil helst ikke have for store forventinger.. :c
like; hvis man går op til eksamen så siger man at man kun får 4, og kommer så ud med et 7 tal.. altså.. man siger et lavt tal for ikke at blive skuffet.. Lige som at jeg hele tiden siger, nogen savner dem, nogen henter dem, de blir her ikke for altid..

Anne - Altså.. Som jeg har nævnt flere gange.. :D Så vil jeg gøre alt for at den rigtige ejer findes! Det hele undre mig bare lidt, med hende som fandt dem.. :c

Malene - Tusind tak for linket! :D Jeg skal ha ringet til dem idag!  :dans:
og udspørge dem omkring ilderne! òwo og så må vi se om de siger det samme til mig.. ò.ó

awww! Jeg har det på samme måde! TwT
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Eliza

Wolter: du siger hele tiden at du vil efterlyse dem, med hvad med at komme igang nu hvor ejeren måske stadig leder efter dem???
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

De link Malene har lagt ind er ikke steder man ringer til, men man opretter en online fremlysning. Det tager få min. og koster ingenting.

Hvor var det de ildere var fundet??

PiaLyng

Sedlerne skal hænges op i den by eller sådan hvor ilderne er blevet fundet.
Hjælper da ikke ret meget at hænge sedler op i jylland når ejeren nok sidder på sjælland?

Slå det op på de forskellige hjemmesider du kan finde - dba og guloggratis er nok en god idé.
Dyrenes beskyttelse - ring til politiet i den by de blev fundet og sig hvor de nu befinder sig.

Sølvsten

Citat fra: mette11 Dato 24. Februar 2011, kl. 12:53
De link Malene har lagt ind er ikke steder man ringer til, men man opretter en online fremlysning. Det tager få min. og koster ingenting.

Hvor var det de ildere var fundet??

Melby

mette11

Er der så sat sedler op i Melby og lokalområdet der?? For hvad nu hvis der er en som render og leder efter dem der og hende der fandt dem af en eller anden grund ikke ser de efterlysninger??
Måske kan man kontakte en lokalavis og sætte en annonce i den?? Måske søndagsavisen for det område??

Wolter

Jeg har ringet til dyrnes beskyttelse, og spurgt om de virkelige har sagt det, som hun fortalte mig, damen sagde det lød lidt underligt, men har sendt mig videre til en anden, så nu skal jeg så ringe til ham og hører nærmere..  :dans:

edit; han var ikke hjemme.. skal ringe ved 17 tiden.. suk.. =____='
nå.. så smutter jeg sku bare ind på dba, gul og gratis, var der flere hjemmesider? :c

doh.. ehm.. jeg kan altid skrive til pigen og spørger om det med søndags avisen?? ^w^
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

cibatuchsi

vil da lige kigge søndagsavisen igennem fra de sidste par uger, for har dem liggende i en kasse;)
vender tilbage når de er kigget igennem

mette11

Jeg forstår altså ikke hvorfor du ikke lige bruger to min. på at lægge en fremlysning ind på Dyrenes Beskyttelse og Dyrefinder!! Det råd er kommet frem flere gange, men der ligger stadig ikke nogen fremlysninger der...

At du ringer og snakker med en mand, hjælper da ikke en evt. ejer på nogen måde?? Det er da fint nok at høre mere, men hvis der er en ejer derude, så synes jeg da at vedkommende skal have en reel chance for at kunne finde sine dyr igen??

Wolter

cibatuchsi -tak! >w<

Mette11 - oh.. Har der..? eh.. Undskyld.. :c
Dyrenesbeskyttelse sagde at jeg skulle ringe til ham og snakke med ham om dem.. :c Jeg gør bare hvad der blir sagt.. :c
Jeg kan ikke helt finde ud af alt det med de sidder.. >.<' (doh) minority har lige hjulpet mig med gul og gratis.. :c undskyld.. ó.ò

Sølvsten

Wolter Malene har lagt nogle link i denne tråd hvis du går ind på dem er det lige til at lave en fremlysning. Tænk på hvor glad du allerede er blevet for dem og hvis det var dig der havde mistet dem hvor ondt det så vil gøre. Du skal gøre det ikke alene for tidligere ejers skyld men også for din egen. For du vil nok aldrig få helt ro i kroppen hvis du ikke har gjort at hvad du kan for at finde ejeren. Hvis det havde været mig ville jeg altid have en lille frygt for at tidligere ejer en dag skulle dukke op og kræve dem tilbage hvis jeg ikke havde gjort alt hvad jeg kunne. Jeg håber at du forstår hvad jeg mener.

Minority ferrets

Altså nu sidder jeg og er i gang med at lave de fremlysninger af ejer, men jeg har sendt af sted til dyrenes beskyttelse, men de kommer ikke frem med det samme :/ Desuden kan dyrefinder.dk ikke andet end efterlyse dyr og det er jo ikke det jeg skal... Og det virker sgu lidt dumt at efterlyse ejeren hehe :P Men skal jeg søge om et login eller hvordan ? nogen der har prøvet det før?
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

cibatuchsi

Citat fra: minority Dato 24. Februar 2011, kl. 14:50
Altså nu sidder jeg og er i gang med at lave de fremlysninger af ejer, men jeg har sendt af sted til dyrenes beskyttelse, men de kommer ikke frem med det samme :/ Desuden kan dyrefinder.dk ikke andet end efterlyse dyr og det er jo ikke det jeg skal... Og det virker sgu lidt dumt at efterlyse ejeren hehe :P Men skal jeg søge om et login eller hvordan ? nogen der har prøvet det før?
det kan være det lyder dumt, men det er jo netop en efterlysning af ejeren der skal til ;)

jeg har skrevet på en gruppe på facebook for området heroppe. så håber da der er nogen der svare.

Minority ferrets

der er lavet en efterlysning af ejeren på dyrenes beskyttelse :P
Det er mere på dyrefinder :S

det ser sådan her ud når jeg skal kunne efterlyse noget som helst http://dyrefinder.dk/index.php?menu=5
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html