Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Noget at grine af!!!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 20. Februar 2011, kl. 22:31

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Fik taget billleder igår og så dem lige i gennem idag! Så var der det her sjove billed af Anubis! Sy simpelthen der er så genialt :lol:

Hversgod! Et styks Anubis der ligner han er ved at flække af grin...

cibatuchsi

hvor er det bare et genialt billed :) :)

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

SaraJ

Ham gad jeg ikke blive bidt af. :lol:

lille_thor

mega griner billede og så igen lige de hjørnetænder hihihih  :fnis:
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

hehe ja det er vidst det man kalder et pletskud....

Citat fra: SaraJ Dato 21. Februar 2011, kl. 00:00
Ham gad jeg ikke blive bidt af. :lol:

hehe nej han har nogle ordentlige hukbisser! Hehe men han er heldigvis blevet god til at holde dem inde der hvor de  skal være og ikke i mine fingre!!

Lenac

kan ikke lade være med at sidde og trække på smilebåndet... ret sjovt fundet på...
xoxo Malene <3

Wolter

LOL.. aww!! xDD Hvor ser han glad ud!!  :fnis:  :fnis:  :fnis:
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Sølvsten

Jeg synes han ser sådan lidt måbende ud!

Hehe altså han gaber jo bare, men sys bstemt det ligner han er ved at flække af grin over mig..

Coda valgte så bare at være fræk og række tunge af mig :P :P :P

Sølvsten

PiaLyng

Hahahah :lol:
Det da ret godt taget - og ja det ligner virkelig at han griner af noget du gør :b