Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Flere krøller

Startet af Malene, 25. Februar 2011, kl. 19:04

Malene

Det blev ikke lige de bedste billeder. Lyset og farverne er lidt mærkelige. Men de er der da :P

En enkelt fra det andet kuld






En "bone" texel




En blue texel






En glathåret og en køllefis


Mussemor


Farmand Godis
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej gud hvor er de dog kære!! jeg får helt lyst til at få mus...

Anne

hold kæft hvor er de lækre... på alle måder. jeg må simpelthen have sådan nogle. kan du ikke producere nogle i siamese??

Lenac

xoxo Malene <3

AlisVolatPropiis

Jeg så bare ikke den blå texel...........*fornægtelse*...!!! for fanden hvor er de smukke malene....

KariN

Nu er jeg ikke musse-menneske, men for pokker hvor er de søde de små krøl-fise :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Malene

Mange tak skal I have :D Jeg elsker også dette kuld. Jeg har ventet lang tid på krøllebebser, men jeg har faktisk ventet meget længere på bluebebser!
Og så vil jeg da lige takke Starshineferrets. Det er hendes skyld at jeg har de dejlige mus der har givet mig disse skønne kuld <3

A_M_T > Gør det! :P

Anne > I teorien burde jeg godt kunne nå at lave siamese texel til august, men sådan noget går jo ikke altid som man vil have det. Men ellers kan du i hvert fald få nogle mus der "inderholder" hvad du skal bruge for at lave dem selv ;)

AlisVolatPropiis > :fnis: Faktisk er der to blå texel, men jeg kan "trøste" dig med at jeg selv beholder den ene og den anden er afsat :P Men der kommer nok nogle flere engang.. *lokke lokke*
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Tak hvor er du sød :D jeg vil også have nuttede mus. jeg regner med at købe det sidste jeg mangler i sidste uge og så ud og finde mus snart :) Mangler jo så stadig de sidste bure, men mon ikke Namilla kommer til det når hun får armene en smule ned (men forhåbentligt ikke helt) og ikke er syg mere :)

Ferretmania

*Såååk* Hvor er de bedårende smukke.
Er lige før jeg får lyst til at have mus også ....Og skal i hvert fald ikke vise dem til min 5 årige datter hehe

Malene

Anne > Ja, jeg er da altid sød :P Du er altid velkommen til at få mus af mig, så mon ikke vi kan finde ud af noget, når du engang kommer til Djævleøen :D
Hvis burene fra Namilla skal bruges til de fravænnede unger, så haster det jo heller ikke. Der går jo alligevel min. 7 uger fra du får dine avlsmus, til du får brug for dem så ;)

Ferretmania > Tak :D
Mus er altså nogle dejlige dyr. De kræver ikke så meget plads og kan blive ret tamme. Da jeg var yngre havde jeg hamstere, kanin og mus og det var klart musene jeg bedst kunne lide :D Desværre stoppede jeg med at have mus da jeg var omkring 17, men det er så en anden historie.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie Stuhr


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Malene Dato 25. Februar 2011, kl. 23:33
A_M_T > Gør det! :P


Hehe ja jeg overvejer det næsten også.. tror bare at jeg ville holde dem som kældedyr.... Mine dyr gider alligevel ikek at spise mus desæværre...

Anne

Malene: jeg tror burene fra hende muligvis er lidt større end dem jeg har, og så skal forældrene gå i dem, men indtil da kan de jo starte i de bure jeg har, og så bare kun en lille familie til start :) Det bliver altså sjovt at få mus!

Soelberg`s SUN ferret

hvor er de bare fine <3

ja folk der ikke syntes at mus er kønne når de ser disse billeder, er altså mærkelige  :fnis:

Julie