Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

en masse rodebilleder af drengen og tøserne :)

Startet af englefugl, 2. Marts 2011, kl. 10:03

englefugl

første fire billeder: Mickey der feder den og viser hvor nuttet han er :)

parate til at gå tur, men meget søvnige  :lol:

Mickey

søvnige Mickey og Mischa

hyggetrolden  <3

Mischa

Mickey  :zz:

3 hyggebilleder af mischa i dynerne ;)

Og så mallory der vil visse sin søde side, men kun midlertidigt  :D

Mickey der siger: iiih nu vil jeg ikke fotograferes mere mor! eller i virkeligheden nok bare gør sig parat til et gab, men det siger vi ikke til nogen  :dans:

KariN

Det er da en fin flok du har dig :)

Mallory har da et rigtig kært ansigt :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

englefugl

tak :D ja hun ser rigtig nuttet ud, men inden under er hun en lille dævel hihi :D

alvin

Hvor er de kære alle sammen <3
Mallory blev godt nok smuk siden vi så hende sidst  <3

www.fraekkefritter.dk

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

englefugl

tak  <3 det er faktisk nogle halvgamle billeder af mallory, de er fra før hun blev halvskaldet tror jeg, så hun er meget flottere nu, for nu tror jeg hun har fået sin vinterpels, det er meget forsinket, men der har også været alt muligt mærkeligt med hendes pels jo :D men hun er dejlig silkeblød  :dans:

Sølvsten

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej hvor er de dog søde.. Er helt vild med mallory, hun er godt nok fin!

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Hvor har du bare smukke dyr :D de er virkelig fine :D Hvor stor er Mickey egentlig? :D

englefugl

mange tak  <3  :dans: Mickey er ikke så stor lige nu fordi at han har tabt sig meget efter at han fik implantat. Så jeg vil tro at han ligger på knap 1400 g og han plejede at veje 1900 g så der var han rigtig stor :D men han spiser rigtig godt og tager stille og roligt på igen, så han skal nok blive sit gamle jeg ;)