Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hjælp til Naanok's baggrund

Startet af KariN, 6. Marts 2011, kl. 12:15

KariN

^^

Daisy: Jeg tror måske at Tomsk stadig har lidt svært ved det danske sprog, for det er altså i Rødovre, hos os de skal bo sammen :D Det sagde han selv til mig på VIF, så det er nød til at være sådan!! Basta! *G* (Så jeg regner med snart at komme op og hente ham) :P
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

Citat fra: KariN Dato  7. Marts 2011, kl. 11:29
^^

Daisy: Jeg tror måske at Tomsk stadig har lidt svært ved det danske sprog, for det er altså i Rødovre, hos os de skal bo sammen :D Det sagde han selv til mig på VIF, så det er nød til at være sådan!! Basta! *G* (Så jeg regner med snart at komme op og hente ham) :P

ja vi har lidt sprogproblemer herhjemme kan jeg høre. hehe   
men i kommer bare. kan dog ikke love at tomsk kommer ud af døren herhjemme, men kaffe giver vi gerne ;)

KariN

Nu har jeg fået set i hans pas,

Naanok er vaccineret med 1 Ml Nobivac d. 12. Maj 2008 altså samme dag som han er blevet chippet og han er vaccineret med 1 Ml Nobivac igen d. 17. juli 2008 samme dag som han fik sin rabies vaccine
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Jeg tror egentlig ikke man helt kan regne med datoerne, for min er faring er at selvom der står i papiret at hvalpen er 8 uger når man køber den så er det ikke altid rigtigt. Måske passet bare er lavet senere da han skulle sendes til dk og dermed skulle have rabies vaccine også og så har de bare skrevet chippen på den ene gang.

Det undre mig stadig meget hvorfor det er Nobivac han giver for det er jo ikke fordi de ikke har febrivac dist i sverige..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Ja jeg ved heller ikke hvorfor det er den han har fået? måske den er billigere i større mængder? altså hvis nu der var 20 ildere der skulle vaccineres på en gang, så kan det være det er billigere at bruge den?

Men ja jeg aner det ikke jeg gætter bare..

Anne

der er også stadig danske dyrlæger der bruger nobivac. Jeg aner ikek om det er fordi den er billigere eller om det er fordi de ikke sætter sig in di at der faktisk er lavet en til ildere nu. (og egentlig har været det mange år, før var det jo fervac).