Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Julefrittevitten 2011

Startet af Shamua, 14. Marts 2011, kl. 19:21

Mustela

Det er nemlig bare rigtig dejligt, ikke et ondt ord fra mig af, om at de vælger at holde lukket  :dans:

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

KariN

Øv de har ikke åbent, der er nemlig ikke nok kunder på den her tid af året i weekenderne :S

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

katja74

Håber I alle får en SUPER DEJLIG dag ....  :dans:

Sikker på det bliver mindst lige så hyggeligt som sidste år  ;)

Keep up the good work  :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Thomas Hartmann

Dark Crystal Ferret

Jeg håber i får en rigtig hyggelig og dejlig dag alle sammen :)

Anne

Tak for en god dag. jeg vil fraråde ALLE at holde i den parkeringskælder der hører til. det kostede os fucking 240 kr!

mette11

Ja den regning var lige en dårlig afslutning på en ellers rigtig hyggelig dag! Men man kunne jo blive nødt til at parkere hvor der var plads!  :(

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja vi blev sku os ret negative da vi så hvad det kom til at koste!  Sys ikke helt det kan kaldes gode p-muligheder!

mette11

Det kommer jo an på hvad man mener er gode parkeringsmuligheder...der var jo masser af pladser i kælderen og det var dejligt tæt ved jo...I Kbh kan det virkelig være svært at finde et sted at holde desværre og tit må man gå rigtig langt. Så mulighederne for at parkere var jo rigtig gode  ;)...desværre bare også rigtig dyre!  :(

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: mette11 Dato  4. December 2011, kl. 16:48
Det kommer jo an på hvad man mener er gode parkeringsmuligheder...der var jo masser af pladser i kælderen og det var dejligt tæt ved jo...I Kbh kan det virkelig være svært at finde et sted at holde desværre og tit må man gå rigtig langt. Så mulighederne for at parkere var jo rigtig gode  ;)...desværre bare også rigtig dyre!  :(
ja sandt nok, men nu er vi ikke millionær og jeg spare som regel lidt op for at kunne deltage så jeg sys det var en virkelig træls ting. Vi snakkede faktisk om at vi nok ikke ville deltage næste år fordi hele udstillingen bare bliver for dyr! Specielt i en mdr. Hvor vi os skal ud og købe en milliard gaver. Men bestemt en god og hyggelig udstilling alligevel!

FerretParadise

Jeg vil gerne takke for en fantastisk hyggelig dag.  :)
Og stor tak til arrangørene for det meget gode arrangement, det var super dejligt, at vi var færdige så tidligt.  :)
Ann Hillerslev.

Nanna

Ja, tusind tak for en rigtig god og hyggelig dag! Det var en dejlig første udstilling, og bestemt ikke min sidste.  :dans:

(og ja, jeg har lige oprettet mig herinde - langt om længe :D )
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

PiaLyng

Tak for en super dag - og det var mega skønt at være hjemme så tideligt :D

lille_thor

Også tak for en god dag fra mig og ilder basserne her i Kolding.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Sølvsten

Tak for en hyggelig udstilling. Der var en fantastisk stemning og arrangørerne havde gjort et kæmpe arbejde.