Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Løbegård

Startet af Bamse, 4. April 2011, kl. 13:28

Bamse

Så fik jeg startet på min indendørs løbegård til Bamse.. Jeg har fået sat låge i og lagt laminatgulv.. Hans bur står i det lille rum, og er åbnet forneden, så han har mere plads at bevæge sig på når jeg arbejder.. Mangler bare lige lidt flere sjove sager til ham..

Jeg satser på at få lavet en udendørs løbegård til ham i løbet af et par uger, og så kommer han kun til at være inde om natten, eller når der er dårligt vejr.. Jeg er nemlig meget ude om sommeren, så det skal han selvfølgelig også være  ;)

Sølvsten

Barky

Cool... Omend jeg har lidt svært ved at se om det er et helt værelse med et bur i, eller en løbegård...?

Men uanset hvad det er, så ser det bestemt ildervenligt ud. *G* :D Og det er Bamse sikkert rigtig glad for.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Bamse

jeg vil ikke ligefrem kalde det et værelse, da det kun er 3kvm, men jo måske, et ilderværelse  ;)

Men han har da i hvert fald fået en del mere plads, selvom buret også er ok stort. Fordelen ved at have buret der, er at han stadig har etagerne, hængekøjerne og bakkerne til rådighed, uden at der er risiko for at falde ned.. Jeg ved godt at der er risiko for at han finder ud af at kravle op ad gitteret, men det har han altså ikke vist tegn på endnu, så det tager jeg lige og finder en løsning på, hvis det kommer..

Barky

Jaja, det ser ikke ud til at der er så meget net at det bliver et seriøst problem for dig. Det ligner at han bare kan kravle 30-40 cm op og så kan han sidde der og kukkelure.. Det finder han nok interessant ret længe.. *G*

Bamse

Citat fra: Barky Dato  4. April 2011, kl. 13:47
Jaja, det ser ikke ud til at der er så meget net at det bliver et seriøst problem for dig. Det ligner at han bare kan kravle 30-40 cm op og så kan han sidde der og kukkelure.. Det finder han nok interessant ret længe.. *G*

Altså den midterste låge, hvor der ikke er fjernet net, der er 80cm net, så lidt højere kan han jo komme op.. buret måler 125x125..

Barky

Fair nok. Det er stadig ikke alverden... Så det bliver nok ikke et stort problem for dig. Sammenlignet med at jeg f.eks har et bur med tremmer som er højt, og der sidder altid en ilder på toppen og glor på mig.. *G*

Bamse

Nej det er jo selvfølgelig rigtigt nok.. Hvis han kommer til toppen af nettet, så er der kun en vej, og det er ned.. Han kan ikke komme op på toppen derfra, det kan jeg godt se.. Men det er jo bedre at tænke over eventuelle problemstillinger, end at opdage dem når det er for sent, ik'!  :D