Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mine dovne dyr

Startet af lussingen, 24. Maj 2011, kl. 19:54

lussingen

Jeg har været hjemme i et par dage, da jeg har fået noget betændelse i den ene fod og er på penicillin. Dyrene synes dog at dette er en fest, for så har de deres madmor for sig selv hele dagen :fnis:
Speedy og Minnie mente dog, at de skulle sove længe.... Meget længe :S De lå i kurven i gangen og nægtede at stå op :fnis:
Her kommer der lidt billeder af dem.

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ej altså, jeg synes dine dyr er fjollede, hvorfor søren benytter de sig ikke af, at du er hjemme. Du elsker jo at lege med dem, så de ville kunne lege med dig hele dagen, og hva gør de så? Sover...

Ja de er godt nok dovne.  :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Griner... Ja, de har haft alle muligheder, men valgte så at sove 8)
Inani har dog nydt det. Hun har været helt oppe og ringe og har spasset rundt efter mig hele dagen. Det var kun Speedy og Minnie der ikke gad.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Godt at Inani og Loke har nydt at du har været hjemme, ellers havde jeg da foreslået at du kom her. Så kunne jeg pleje dig lidt, du kunne få lov til at sidde i hvalpegården hele dagen.  :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Åhhh sidde i hvalpegården <3 det ville være helt skønt :dans:

lille_thor

Åh hvor dejligt. Ville ønske Thor engang imellem bare kunne ligge sig til at sove i en kurv andre steder end i buret.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lussingen

Citat fra: lille_thor Dato 24. Maj 2011, kl. 20:42
Åh hvor dejligt. Ville ønske Thor engang imellem bare kunne ligge sig til at sove i en kurv andre steder end i buret.

Mine kræ kan nu også godt lide at gå ind i deres bur og putte. Det står åbent hele dagen, og der er masser af sovemuligheder udenfor buret, men tit putter de sig derinde. Den kurv de ligger i på billederne, er de dog alle 4 rigtig glade for :)

lille_thor

Ja oki, mine er i buret når jeg sover og ikke er hjemme. Fordi specielt Thor er på og i alt. Men når jeg får ferie vil jeg prøve om de ikke kan være ude hele tiden. Men ha har altid såååå meeeget krudt i røven og når pigerne opdager han gør det, så gør de det også. Kan godt forstå de godt jan lide den kurv, den ser også dejlig ud.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Starshineferrets

finaste barnen! undrar om jag får plats i korgen där? Det ser så mysigt ut!

Lena og Peter

Det er bare nogle rigtig dejlige dyr du har.. Vi glæder os til at komme og besøge Jer allesammen igen..  :)

AlisVolatPropiis

Der er INTET galt i at være b-men...eh ilder!!!

De er sgu skønne Mette :D og de ligner nogen der hygger sig....selvom de sover :D

Sølvsten

Jeg forstå dem udemærket. Jeg ville også gerne ligge i den bløde kurv. Hvor er de bare smukke